מבזקיםמשפטי/פלילי

אם ובן זוגה הורשעו בביצוע עבירות מין חמורות בבתה הלוקה בנפשה

בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר עונש משמעותי ממושך על אם ובן זוגה שביצעו עבירות מין חמורות בבתם בת ה-18 הלוקה בהפרעה נפשית ומונמכות קוגניטיבית על גבול המוגבלות שכלית התפתחותית. הנאשמים הורשעו בביצוע מעשים מגונים בנסיבות מחמירות במתלוננת, בביתה של הנאשמת ובמספר הזדמנויות בבית מלון בו שהו שלושתם, במהלך חופשת חג.

כמו כן, הורשעו הנאשמים בעבירה של השמדת ראיה, בכך שהנאשמת אילצה את המתלוננת למחוק הודעות אשר יכולות להפליל את הנאשמים מהטלפון של המתלוננת, והנאשם מחק הודעות מהטלפון שלו. בית המשפט גזר עונש יוצא דופן בחומרתו של שבע שנות מאסר בפועל על הנאשמת ושל שמונה שנות מאסר לנאשם בגין ביצוע העבירות.

מפרקליטות מחוז תל אביב נמסר בהתייחסות לגזר הדין: "בית המשפט הנכבד עמד על חומרתם של המעשים שביצעו הנאשמים כלפי הקטינה, על תדירותם, ועל כך שאלו נעשו תוך ניצול חולשתה ופגיעותה של הקטינה, הן בשל גילה הצעיר והן בשל היותה לוקה בהפרעת אישיות גבולית ובעלת מונמכות קוגניטיבית על גבול מוגבלות שכלית התפתחותית, וכל זאת בידי מי שאמורים היו לגונן ולהגן עליה, אימה של הקטינה ובן זוגה מזה כעשור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציינו בפרקליטות, כי בנסיבות הייחודיות של התיק, קיבל בית המשפט את עמדת הפרקליטות כי יש מקום לקבוע גם פיצוי גבוה למתלוננת כחלק מהמטרה לסייע בשיקומה, והטיל פיצוי משמעותי בסך 175,000 ש"ח. בית המשפט עמד על הנזקים החמורים שנגרמו לקטינה ועל אובדן התא המשפחתי באופן שהותיר אותה בודדה וחסרת גורמי תמיכה.

ילדה - נערה - תקיפה מינית - עבירות מין pexels-photo-568027
אילוסטרציה. קרדיט: pexels

Back to top button