מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: "שיירת חתונה" שבמהלכה השתוללו רוכבי אופנוע בכביש

בתאריך 13.7 נסעה "שיירת חתונה" בשעות הערב בדרך מנהרת נעמי שמר בירושלים. על פי התיעוד שהגיע לידי המשטרה בירושלים, שני אופנועים שהשתתפו באותה שיירה, ביצעו עבירות תעבורה חמורות וסיכנו בכך את עצמם, ואת יתר משתמשי הדרך.

בעקבות התיעוד, החלו חוקרי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים בחקירה במטרה להתחקות אחר המעורבים. בתחילה אותר והובא לחקירה במחוז ירושלים רוכב אופנוע, שלאחר עצירת השיירה במנהרה על ידי חברו, גרם לעשן סמיך רב תוך חיכוך הגלגל האחורי באספלט הכביש. בסיום חקירתו בוצעה נגדו אכיפה בהתאם ונרשם דו"ח תנועה בגין מעשיו.

בהמשך זיהו ימ״ר את״ן ירושלים רוכב אופנוע נוסף שעצר את התנועה במנהרת נעמי שמר וביצע במקום "דריפטים" של 360 מעלות. עוד התברר כי מדובר בתושב אבו-טור בשנות ה- 20 לחייו, שהנו פסול לנהיגה. בלשי התנועה במחוז ירושלים הגיעו ביום שני האחרון למקום עבודתו, שם מרצה אותו הנהג החשוד עבודות שרות, שהושתו כלפיו בגין עבירות תעבורה של נהיגה בפסילה. החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פעולות חקירה נוספות שערכו חוקרי התנועה בירושלים, העלו כי אין מדובר בפעם הראשונה שבה הוא נהג בפסילה בתקופה האחרונה, ובדיקה מעמיקה העלתה כי שבוע לפני כן הגיע בנהיגה על גבי האופנוע אל מקום עבודות השירות.

עם סיום החקירה ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, הגישה נגדו אמש (חמישי) יחידת תביעות תעבורה ירושלים כתב אישום בגין עבירות של נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בקלות ראש וללא ביטוח. לצד זאת, הגישה התביעה המשטרתית גם בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים, ומעצרו הוארך בבימ"ש עד לדיון הבא בעניינו.

מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, רס"מ אלי מטלוב, ציין: ״הפיכת אירועי שמחה לנהיגה פרועה והשתוללות המסכנת את משתמשי הדרך היא רעה חולה ומסוכנת, ואין לה כל מקום והצדקה. מעשים מסוכנים וחסרי אחריות מעין אלו, יטופלו על ידנו בחומרה רבה תוך מיצוי כלל האמצעים והיכולות, בכדי להגיע אל המעורבים ולמצות עמם את הדין״.

״שוטרי התנועה בירושלים ימשיכו לפעול לשמירת שלומם של משתמשי הדרך ולטיפול נחוש ובלתי מתפשר באותם עברייני התנועה המסכנים אותם, הוסיף.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button