מבזקיםצבא וביטחון

מנכ"ל משרד הביטחון בכנס סטארטאפ: "עלינו למתוח את היכולות לקצה"

אל מול אתגרי מלחמת 'חרבות ברזל': בכירי משרד הביטחון, חברות הזנק, קרנות הון סיכון ומשקיעים השתתפו ב"demo day"- מפגש חשיפת הסטארטאפים המשתתפים בתכנית המו"פ הדואלי Innofense של מפא"ת במשרד הביטחון. במסגרת התוכנית, מקבלות החברות תמיכה מקצועית ממפא"ת ומלוות על ידי iHLS ו-SOSA, המסייעות להן בפיתוח עסקי, חדירה לשווקים, יצירת קשרים עם משקיעים וגיוס כספים.

במפגש המסכם את התכנית חשפו החברות את המוצרים שפיתחו, בפני מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, ראש מפא"ת תא"ל(מיל') ד"ר דני גולד ומשקיעים פוטנציאליים מהשוק הפרטי. בין הפיתוחים: יכולות עיבוד תמונות לשיפור הזיהוי, המציע שיפורים דרסטיים במהירות וביעילות אנרגטית, משקפי מציאות רבודה המאפשרים שיתוף חזותי בזמן אמת לטכנאי מטוסים וצוותי רפואה, פתרון הנחיתה האוטונומית עבור רחפנים ועוד.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר אמר בכנס: "אתגרי התקופה ממחישים את חשיבות המפגש הזה. המלחמה מציבה בפנינו אתגרים גדולים וחסרי תקדים. עלינו למתוח את היכולות לקצה, קודם כל לצרכי צה"ל ומערכת הביטחון אך גם כתרומה משמעותית לתעשיית ההייטק והכלכלה הישראלית. ההשקעה של משרד הביטחון בסטארטאפים נועדה להאיץ תהליכים ולקצר בירוקרטיה, לעודד חדשנות, יצירתיות ויוזמה, שיביאו ליתרון איכותי טכנולוגי במגוון נושאים. אם בעבר התמקדנו בטכנולוגיות צבאיות וחברות גדולות, היום אנחנו מעודדים סטרטאפים וחדשנות גם של יזמים בתחילת דרכם וגם של חברות קטנות עם טכנולוגיות דואליות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מפא״ת במשרד הביטחון, תא"ל (מיל') ד"ר דניאל גולד הוסיף: "הסינרגיה בין הסטארט-אפים, המשקיעים והמגזר הפרטי קריטית לקידום חדשנות בתחום הטכנולוגיה הביטחונית. הניסיון שלנו במהלך מלחמת חרבות הברזל הראה ששיתוף פעולה הזה הוא צורך חיוני להתקדמות טכנולוגית מהירה בפני האיומים המתפתחים."

כנס - סטארטאפ - מנכ"ל משרד הביטחון- אייל זמיר
צילום: דוברות משרד הביטחון

Back to top button