כלכלהמבזקים

עובדי תאגיד הבריאות ליד ביה"ח שמיר אסף הרופא התאגדו בהסתדרות

ההסתדרות היא ארגונם היציג של עובדי תאגיד הבריאות ליד ביה"ח שמיר – זאת לאחר שעובדי התאגיד השלימו את מהלך ההתאגדות. המהלך נרקם ויצא לפועל לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולדאוג לביטחונם התעסוקתי תחת הסכם קיבוצי. בסיום מהלך ההתאגדות, הוציא מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר, מכתב למנכ"ל התאגיד אילן יפתח, בו קרא לפתיחת משא ומתן וחתימה על הסכם קיבוצי.

את מבצע ההתאגדות הובילו חברות וחברי ועד הפעולה, יחד עם עובדי ההסתדרות מהאגף להתאגדות ועובדים ממרחב ראשון לציון בראשות דוד ראובן.

תאגיד הבריאות (לשעבר קרן מחקרים) ליד ביה"ח שמיר מעסיק מאות עובדים והינו עמותה שמטרתה קידום השירותים הרפואיים וסיוע במחקרים. בנוסף, התאגיד מעסיק עובדים בבית החולים שמיר (אסף הרופא) בתפקידים שונים ומגוונים, העובדים בצמוד לעובדי בית החולים קרי אחיות, מתאמות מחקר, דיאטניות ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוועד הפעולה נמסר: "בהתרגשות גדולה אנו שמחים לבשר כי הצלחנו לגייס את העובדים לחברות בהסתדרות, והקמנו ועד עובדים בתאגיד הבריאות. הוועד שם לעצמו יעד לדאוג לעובדי התאגיד, לשפר את תנאי עבודתם ולהיות אוזן קשבת לצרכיהם. יחד עם ההנהלה נפעל לשיפור וקידום הזכויות שלנו".

תאגיד הבריאות - ליד - ביה"ח שמיר
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button