מבזקיםמשפטי/פלילי

תייר בן 72 מארה״ב ובן 10 חשודים בגרימת נזק לרכבים בירושלים

הבוקר (שלישי) התקבל במוקד 100 במחוז ירושלים במשטרה, דיווח מאדם שזיהה כי נגרם נזק לרכבו שחנה בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה בירושלים.

למקום הוזעקו שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, שהבחינו בנזק שנגרם למראות ולשמשות של שלושה רכבים שחנו במקום. בשחזור ממצלמות האבטחה שביצעו תצפיתני מבט 2000 (מרכז השליטה הויזנטי במרחב דוד), הם הבחינו בחשוד מבוגר שהתהלך בסמוך לשער החדש כשהוא לבוש בגדים לבנים, כשבשלב מסוים הוא גורם נזק לרכבים במזיד באמצעות בלוק ואבנים, גורם נזק לשער חשמלי במקום ובהמשך הפיל לקרקע קטנוע חונה.

בפעילות מהירה ומקצועית, תצפיתני מרחב דוד במבט 2000, הצליחו לאתר את החשוד מתהלך באזור רחוב סולטן סולימאן הסמוך, והכווינו למקום את שוטרי תחנת שלם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוטרים זיהו את החשוד מתהלך ברחוב ועצרו אותו לחקירה שנפתחה במרחב דוד של מחוז ירושלים. מבירור פרטיו עולה כי מדובר בנתין זר, תייר נוציר בן 72. בהתאם למצבו הרפואי-נפשי של החשוד, יוחלט על המשך הטיפול המשטרתי בו במסגרת החקירה.

במקרה אחר שהתרחש אמש בשעות ערב, התקבל דיווח במשטרה על שריפת שתי משאיות ורכב פרטי נוסף בשכונת שייח׳ ג׳ראח בירושלים. שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים שהוזעקו למקום הבחינו בשלושת הרכבים השייכים לתושבי השכונה, שחלקם נשרפו כליל.

מפעולות חקירה משטרתיות ראשונית בזירה, עלה החשד להצתה מכוונת של כלי הרכב ונפתחה חקירה בתחנת שלם. לאחר איסוף ממצאים וראיות, התברר כי החשוד בהצתת הרכב הוא ילד בן 10, מוסלמי תושב השכונה עם מוגבלות/צרכים מיוחדים. בהתאם הוא הובא לתחנת המשטרה שלם בליווי אביו, והועבר דיווח מתאים בנושא לגורמי הרווחה לצורך המשך הטיפול באפיקים המתאימים.

רכב
צילום: דוברות המשטרה
רכב
צילום: דוברות המשטרה
רכב
צילום: דוברות המשטרה
רכב
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button