מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד תושב בת ים שגנב מקשיש חצי מיליון ש״ח

חוקרי מפלג ההונאה לפני כשבועיים עצרו חשוד, עובד לשעבר ברשות דואר ישראל, בחשד לביצוע עבירות לכאורה של עושק, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ממעביד, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות.

חקירת משטרת ישראל החלה בעקבות תלונה של אפוטרופוס הקורבן, אודות חשוד שעבד באותה עת כפקיד בדואר ישראל, כאשר הוא מנצל את סמכותו מתוקף תפקידו ופועל באופן שיטתי במספר מועדים, לניצול כלכלי של הקורבן בשנות ה- 80 לחייו.

החשוד שקשר עצמו לקורבן במשך חודשים במסגרת שירות שהיה מספק לו כעובד דואר, פעל במשך התקופה בתחכום רב והוביל את הקורבן לבצע מכירה של דירה בבעלותו, ולאחר מכן ביצע משיכה של כספים בסכום הנאמד בכחצי מיליון ש״ח מחשבונו של הקורבן בבנק הדואר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי החשד, היכרות החשוד את הקורבן החלה מתוקף תפקידו של החשוד באותה עת בבנק הדואר, מה שאפשר לו לכאורה לבצע פעולות בנקאיות ללא ידיעתו של הקורבן, ובכך למעשה השתלט על כספו של הקורבן וניצל את סמכותו ותפקידו לטובתו האישית. בסיומה של החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד, פרקליטות מחוז ת"א הגישה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

Back to top button