חדשות הארץמבזקים

עינב צנגאוקר חשפה תיעוד של חטיפת בנה: "יש כאן מישהו… אל תבכו״

עינב צנגאוקר חשפה היום (שלישי) תיעוד של בנה מתן מהשבי ואת ההתכתבויות האחרונות שלו לפני שנחטף לעזה . בתיעוד שהשיגה עינב, נראה מתן מובל על אופנוע באזור הומה אדם בפאתי חאן יונס, כשהוא יושב באמצע בין שני מחבלים, ברקע קולות ההמון הצוהל למראה ה-"שלל". על פי הערכות מדובר בתיעוד מהימים הראשונים שלאחר החטיפה במה שנראה כמו העברה של מתן למקום בו הוחזק.

לדברי עינב צנגאוקר, התיעוד הגיע אליה בסוף השבוע האחרון, לאחר מאבק והתבצרות לאורך לילה שלם במשרדיו של תת-אלוף במיל׳ גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים, בדרישה להתיר את שחרור הסרטון, "כדי להזכיר, פעם נוספת לעם ישראל ולראש הממשלה ומקבלי ההחלטות שיש חטופים שנחטפו בחיים ואפשר עוד להציל אותם מידי החמאס."

בנוסף לסרטון, עינב קיבלה לאחרונה את הטלפון של מתן שנמצא בעזה על ידי הצבא, וכעת היא חושפת לראשונה את ההתכתבויות האחרונות שקיים מתן עם בני המשפחה לפני שנחטף: ״תעזור לאמא עם שני וטאטו, זה הדבר היחיד שאני מבקש״ כתב מתן לדודו, ״יש כאן מישהו, אני אוהב אתכם, אל תבכו״ כתב לאמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עינב צנגאוקר, אמו של מתן, לאחר הפרסום: "נתניהו, חטופים מתים בשבי! יש עסקה על השולחן, זה לא נתפס שאמא של חטוף צריכה להתחנן אליך שתסכים לעסקה שאתה כבר אישרת! פעם אחת שים את האינטרס הציבורי והלאומי מעל האינטרס הפוליטי והאישי שלך. די לטרפד! תסתכל על מתן שלי שמוחזק תשעה חודשים בידי חיות אדם."
עוד הוסיפה צנגאוקר: "יכולת להציל אותו ואת כולם מזמן. הבט בעיניי התצפיתניות הפצועות ושאר החטופים שהפקרת. נגמר להם הזמן! העם רוצה את החטופים בבית, ויש רוב בממשלה ובכנסת לעסקה שעל השולחן! נתניהו זה הרגע להצהיר יחד עם הנשיא ביידן שאתה מקבל את העסקה. הסיוט שלי ושל כל עם ישראל חייב להסתיים, אני צריכה כבר לחבק את מתן! כמה עוד אפשר? חייבים להחזיר את כולם עכשיו!״

מתן צנגאוקר מובל לחאן יונס
התכתבות וואטסאפ

Back to top button