מבזקיםתאונות דרכים

הרוגה ו-2 פצועות קשה בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 35

בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית שהתרחשה לפני זמן קצר (רביעי), בכביש 35 בין צומת גבעתי לברכיה, נקבע מותה של אישה בשנות ה-20 לחייה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים ברזילי שלוש פצועות בשנות ה-20, בהן: שתים במצב קשה ואחת במצב בינוני, עם חבלות בגופם.

פראמדיק מד"א מקסים נזרי, והחובשים של מד"א אנדרי וולקוב וברוך הרשקוביץ דווחו: "מדובר בתאונה קשה ביותר עם תוצאות טראגיות, כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובתוך הרכב נלכדו 4 נשים בשנות ה-20. מהמושב שלצד הנהג חולצה אחת הנשים כשהיא ללא רוח חיים עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד."

הצוות הרפואי הוסיף: "ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה. נהגת הרכב שנפגעה באורח קשה, טופלה במקום טיפול רפואי ראשוני ופונתה לבית החולים, כשהיא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. במושב האחורי ישבו שתי בנות שנפצעו, אחת באורח קשה עם חבלות בראש ובגפיים והשנייה עם פציעות בגופה במצב בינוני, הענקנו להן טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבוע לקרש גב ופינינו אותן באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים, כשמצבן של שתיים קשה ואחת במצב בינוני. מדובר בטרגדיה קשה ביותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
זירת תאונה קטלנית - מכונית ומשאית - כביש 35
צילום: מתנאל בושרי
כבאות מחוז דרום
זירת תאונה קטלנית - מכונית ומשאית - כביש 35
צילום: מתנאל בושרי
כבאות מחוז דרום
זירת תאונה קטלנית - מכונית ומשאית - כביש 35
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button