מבזקים

ח"כ פורר: לא נקבל את הדילים הלא כשרים שתופרת הקואליציה

בנאומו במליאת הכנסת חשף יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, את מה שהוא כינה: "סדרת הדילים שנרקמו בתוך הקואליציה בימיו האחרונים של מושב הכנסת." ח"כ פורר: "מתרחשים דילים מאחורי הקלעים. במשך כל שלושת הימים האחרונים של המושב. דילים מסריחים ולא כשרים."

פורר: " כל זאת בזמן שהחטופות והחטופים נמצאים מתחת לאדמה, כשישנם עשרות אלפי מפונים וכשהלוחמים שלנו נמצאים בחזית ואי אפשר לשחרר את חיילי המילואים כי לא מגייסים את כל מי שצריך. הממשלה הזו עסוקה רק בעצמה. הדיל הראשון הוא בין השר בן גביר לסיעות החרדיות, האיום המיותר על חוק הרבנים שלא מזיז לחרדים בתמורה לכניסת בן גביר לקבינט המלחמה. לא סתם דחו אותו ליום ראשון ועכשיו עוסקת הכנסת בהעברת חוק למכשירים כשרים."

"הדיל השני הוא ההחלטה השערורייתית שבה הוחלט לפתע, לכנס את ועדות הכנסת בימי מליאה, זאת לאחר שוועדת הכנסת קיבלה החלטה ברורה לפני שבוע "הניקוי שולחן" שלא מכנסים את ועדות הכנסת בימי מליאה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פורר הוסיף: "חבר הכנסת גפני מעכב העברת תקציבים בוועדת הכספים כבר שבועות ארוכים לא כי אין לו זמן לדון בהם, הוא מעכב את ההעברות כי יש לו חשבון פוליטי עם איתמר בן גביר. אני מודיע לכם, האופוזיציה לא מוכנה למשחקים ולדילים המסריחים שחברי הקואליציה עושים, רק בשביל אתננים פוליטיים ומשחקי כיסאות. לא בזמן מלחמה."

ועדת העלייה והקליטה - עודד פורר
צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

Back to top button