מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: המפגינים כרגע מחוץ לבניין הם האידיוטים השימושיים של טהרן

בנאומו בקונגרס ראש הממשלה נתניהו הודה לנשיא ביידן על תמיכתו ואמר: "הביקור של הנשיא ביידן בישראל אחרי הטבח לעולם לא ישכח. הנשיא כינה את המתקפה של חמאס רוע צרוף ושלח לאזור שתי נושאות מטוסים. הוא בא לעזרתנו בשעה הקשה ביותר."

עם זאת, בהמשך הוא התייחס לטענותיו בנוגע לעיכוב במשלוחי נשק: "אני מעריך את הסיוע האמריקני אבל זה רגע יוצא דופן. החימושים האמריקניים להמשך הם קריטיים. תנו לנו את הסיוע ונסיים את העבודה. תנו לנו את הכלים מהר יותר ונסיים את העבודה מהר יותר."

נתניהו תקף ישירות את המפגינים נגד ישראל: "רבים בחרו לעמוד לצד הרוע, לעמוד צד חמאס, לעמוד לצד אנסים ורוצחים, לעמוד לצד אנשים שנכנסו לבתים ורצחו תינוקות. המפגינים הללו צריכים להתבייש בעצמם. הם מסרבים לעשות אבחנה פשוטה בין אלה שתוקפים טרוריסטים לאלה שתוקפים אזרחים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה גם התייחס למפגינים שהפגינו באותו עת מול הקונגרס: "איראן מממנת את ההפגנות מחוץ לבניין הזה. הם צועקים "מהנהר ועד הים" אבל רובם לא יודעים איזה נהר ואיזה ים. הם הפכו לאידיוטים השימושיים של טהרן."

"אם אתם צריכים לזכור רק דבר אחד מהנאום הזה, תזכרו את זה", אמר נתניהו, "האויבים שלנו הם האויבים שלכם, המלחמה שלנו היא המלחמה שלכם, והניצחון שלנו הוא הניצחון שלכם!"

ראש הממשלה בנימין נתניהו - הנאום בקונגרס
צילום: ראש הממשלה בנימין נתניהו

Back to top button