חדשות הארץמבזקים

צה"ל ושב"כ הודיעו על חילוץ 5 גופות חטופים בח'אן יונס

הבוקר (חמישי) הותר לפרסום כי בפעילות המשותפת של צה״ל ושב״כ חולץ גם החלל החטוף רס"ם (מיל') רביד אריה כץ ז"ל, אשר נפל בקרב במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר, וגופתו נחטפה לעזה. החילוץ בוצע אתמול, וגופתו חולצה יחד עם החטופה שנרצחה מיה גורן, והחללים החטופים רס"ר (מיל') אורן גולדין, סמ"ר תומר אחימס, סמל קיריל ברודסקי ז"ל. מתחילת צה״ל חילץ מעזה 21 גופות חטופים, 115 חטופים, חיים או מתים, נותרו בשבי.

סמל קיריל ברודסקי ז"ל, בן 19 מרמת גן, חפ"ק מפקד חטיבה, שהרג בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. ילד טוב ונעים לבריות. קיריל היה תלמיד במגמת הספורט וחלם על קריירה צבאית. בנובמבר הוכרז כי נרצח ב-7 באוקטובר ושגופתו נחטפה לעזה.

קיריל ברודסקי ז״ל
קיריל ברודסקי ז״ל

מיה גורן ז"ל, בת 56, הייתה חברת קיבוץ ניר עוז. אם לאסיף, בר, גל ודקל. מיה הייתה גננת ומטפלת מסורה, שטיפלה באהבה בילדי הקיבוץ במשך שנים רבות. בעלה, אבנר גורן (56), נרצח ב-7 באוקטובר והיא נחטפה. בדצמבר הוכרז כי נרצחה ב-7 באוקטובר ושגופתה נחטפה לעזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מי גורן ז"ל - ניר עוז - נרצחה ב-7 באוקטובר
צילום: באדיבות המשפחה

סמ״ר תומר יעקב אחימס ז"ל, בן 20 מלהבים, נפל בנירים ולקח חלק באותם קרבות עזים. סמ"ר אחימס, יחד עם סמל קיריל ברודסקי (19) ז"ל, היו חיילי החפ"ק של אלוף משנה אסף חממי (40) ז"ל, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה. בנובמבר הוכרז כי נרצח ב-7 באוקטובר ושגופתו נחטפה לעזה.

תומר אחימס ז״ל
תומר אחימס ז״ל

אורן גולדין ז"ל, בן 33, נולד בקיבוץ ניר יצחק, נשוי לאושרית ויחד הם גידלו זוג תאומים בני שנתיים – אביב ואילי. יחד איתו נחטפו עוד 3 חברי כיתת הכוננות, ביניהם אחיה של גיסתו – טל חיימי ז"ל. בנובמבר הוכרז כי נרצח ב-7 באוקטובר ושגופתו נחטפה לעזה.

אורן גולדין ז״ל
אורן גולדין ז״ל

רביד כץ ז"ל, בן 51 בהירצחו, התגורר בקיבוץ ניר עוז. הוא היה אבא מדהים והותיר אחריו שלושה ילדים – שחר, שירה ועלמה הקטנה, בת חצי שנה בלבד – ואת בת זוגו רויטל. הוא היה איש חינוך, איש ארץ ישראל היפה. במשך שנים עבד בתנועות נוער ועם נוער בסיכון. בנובמבר הוכרז כי נרצח ב-7 באוקטובר ושגופתו נחטפה לעזה.

רביד כץ ז״ל
רביד כץ ז״ל

Back to top button