מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 40 חשוד שפרץ לדירת שכניו ונעל את עצמו בחדר – צפו בתיעוד מהמעצר

אמש (רביעי) בשעות הערב, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח מתושב ירושלים כי לאחר ששב יחד עם בני משפחתו לביתם, דלת הבית הייתה נעולה מבפנים והם חשדו בכך שיש מישהו בתוך ביתם. בעקבות דיווח זה, הוזעקו למקום שוטרי תחנת מוריה ממחוז ירושלים.

אחד משוטרי הסיור טיפס באמצעות סולם אל מרפסת הבית, וכך הצליח להיכנס לתוכו ולפתוח לכוחות המשטרה הנוספים את הדלת. במהלך הסריקות שערכו השוטרים בבית, הם איתרו באחד מחדרי הבית חשוד בהתפרצות שהתנגד תחילה למעצר, ועצרו אותו בכוח לחקירה.

בבירור זהותו של החשוד שנעצר, התברר כי מדובר בשכנם של בעלי הבית, תושב האזור בשנות ה- 40 לחייו, והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה. הבוקר הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שהאריך את מעצרו בארבעה ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רס״ר סואעד יאסר, שוטר הסיור מתחנת מוריה במחוז ירושלים שאיתר ועצר את הפורץ בדירה: ״במהלך המשמרת קיבלנו דיווח על החשד להתפרצות לדירה, וחברתי למודיע בשטח בתוך זמן קצר עם שוטרים נוספים. הדלת של הבית הייתה נעולה מבפנים ונאלצתי לטפס על סולם ולהיכנס באמצעותו למרפסת הדירה, ואז לפתוח את הדלת הנעולה מבפנים ליתר השוטרים שהגיעו למקום״.

״במהלך הסריקות בתוך הדירה, הבחנתי דרך מראה שהייתה באחד החדרים בחשוד בהתפרצות, כשהוא מתחבא ומסתתר מאחורי הדלת של החדר. החשוד התנגד למעצר והשתולל, ולכן והשתמשנו בכוח ואמצעים להשתלט עליו ולהשלים את המעצר״, הוסיף.

הובלתי אותו לניידת ולקחנו אותו לחקירה בתחנת מוריה. בהמשך הופתענו לגלות כי החשוד מתגורר בסמיכות לבית שאליו פרץ, והוא למעשה שכן של הקורבן. אנחנו נמשיך לפעול נגד פורצים ועברייני רכוש בכדי להגן על שלום הציבור ורכושו״, אמר לסיום.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button