כלכלהמבזקים

אלון קרן נבחר ליו"ר איגוד השמאים בישראל

איגוד השמאים בישראל פרסם הבוקר (חמישי) כי אלון קרן, משפטן ובעלים של משרד השמאות הוותיק והמוערך בבאר שבע א.קרן שמאים בע"מ, מחליף את עו"ד דורון חבקין לאחר 10 שנים בתפקידו כיו״ר האיגוד. בתפקידו הקודם באיגוד שימש קרן כיו"ר ענף רכוש ב-7 השנים האחרונות, כאשר במהלך כהונתו בנה מסלול לימודי רכוש מוכר ומפוקח על ידי זרוע העבודה במשרד הכלכלה, הוסיף מעל ל- 100 חברים בענף רכוש ועוד.

מלבד יו"ר, בחרו חברי האיגוד את שמאי הרכב עו"ד יצחק מלכה לסגן היו"ר ואת שמאי הרכב שאול עטייה לגזבר האיגוד. כמו כן, נבחרו נציגי בית הדין למשמעת, בית הדין לערעורים וועדת ביקורת וכן נציגי הוועדים השונים: ענף רכב, ענף רכוש, ענף חקלאות, ענף צמ"ה וענף השמאות הימית.

לדברי אלון קרן: "אני מודה על האמון שנתנו בי חברי האיגוד, אני רוצה להודות לדורון חבקין, היו"ר היוצא על פועלו המבורך ומאחל לו הצלחה בהמשך. חשיבותו של איגוד שמאים חזק לאזרחי ישראל הינה כלכלית ומהותית עבור כולנו ואני מקווה למצב את האיגוד במקום הראוי לו, להגדיל את מצבת החברים ולקחת חלק בעשייה הנדרשת בימים אלה והעתידים לבוא״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״בכוונתי לדאוג להגנה וקידום ענייניהם המקצועיים והאחרים של חברי האיגוד, לפעול למען העשרת הידע של החברים, לפעול בשיתוף פעולה עם המבטחים, הרשויות המוסכמות, הגופים והמוסדות בכל הנוגע למקצוענו", הוסיף קרן.

איגוד השמאים בישראל הינו עמותה ללא מטרות רווח המייצגת כ- 450 שמאים העוסקים בהערכות רכוש שאינו מקרקעין. שמאי האיגוד מפעילים ובכל חלקי הארץ מנגנון נרחב לבדיקת נזקים, כל אחד בתחומו, זאת לאחר שנים רבות של פעילות, העברה וצבירת ידע והתמקצעות, כאשר בימים אלה הוא ניצב בפני תקופה מאתגרת בתחום בקרת הנזקים – מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" הפעיל האיגוד מוקד עזרה לנפגעים, חבריו תרמו בידע וייעוץ לנפגעים שפנו למוקד.

האיגוד מרכין ראש לזכר הנופלים, מייחל לשובם המהיר של החטופים והחלמה מהירה ומלאה לפצועים.

און קרן
צילום: איגוד השמאים

Back to top button