מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: בן 14 דוהר ברחובות עם הטסלה של אביו במהירות 125 קמ”ש

בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה במרחב לכיש, ניהלו לאורך השבוע האחרון חקירה סמויה נגד נהג, לאחר שבתיעוד שהועלה על ידו לרשת החברתית והגיע לידי השוטרים, הוא נצפה נוהג במהירות גבוה של 125 קמ"ש ברחובות הישוב גן יבנה.

השוטרים הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד שעומד מאחורי הפרופיל, ולהפתעתם גילו כי מדובר בנער כבן 14 בלבד, וכן חשפו כי נהג ברכביהם של הוריו מספר פעמים ללא ידיעתם בשעת לילה. הקטין נחקר היום בחשד לנהיגה ללא רישיון ושוחרר בליווי אמו למעצר בית ותנאים מגבילים.

פקד, אשר ששון, מפקד ימ"ר את"ן במרחב לכיש אמר, "מזל גדול היה לקטין וגם לתושבים שמעשה השטות הזה לא נגמר באסון, כלי רכב הוא אמצעי שעלול להיות קטלני אם לא נוהגים בו באחריות, עם הידע הדרוש וכמובן לפי החוק.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר: ״בימ"ר את"ן אנחנו שמים דגש לאיתור אותם חריגים, אותם עבריינים שעולים ההגה ללא שיקול דעת ומבצעים עבירות שעלולות לפגוע בחיי אדם וברכוש. בהדמנות זו, אני פונה להורים, אנחנו בעיצומו של החופש הגדול, הילדים יכולים למצוא עצמם מבצעים מעשי קונדס ועבירות כדי להפיג את השיעמום, שימו לב וגלו מעורבות במעשיהם, חדדו להם את המותר והאסור, ואת הסכנות הטמונות בנהיגה בכלי תחבורה וההשלכות העלולות להיות בהמשך״.

צילום: דוברות משטרה

Back to top button