מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: צילמו בסתר גברים ונשים בשירותים ומכרו לאתרי פורנו

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר הציבו מצלמות בשירותים ציבוריים בחוף אכדיה בהרצליה, במועדון בתל אביב ובמקומות נוספים, ובאופן חריג בחומרתו, צילמו בסתר למעלה מ- 150 נשים וגברים במצבים אינטימיים לצורך מכירה לאתרי פורנו.

בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי הנאשמים רמסו ברגל גסה, את פרטיותם וכבודם של עשרות רבות של קורבנות, בכך שפלשו שלא כדין, באופן שיטתי, למרחבים אשר הינם מרחבים מובהקים של צנעת הפרט ופגעו בהם פגיעה אנושה, עת תיעודו את הקורבנות בעירום ובעת עשיית צרכיהם, ללא ידיעתם והסכמתם, לשם סיפוק יצרם ובכוונה להרוויח כסף.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ספיר שרון מפרקליטות מחוז ת"א, הנאשמים אושר סויסה, בן 22 מתל אביב ותמיר בן דרור, בן 22 מחולון, באופן שיטתי, מתוחכם ולאורך זמן, צילמו בסתר אנשים, ברובן נשים, קטינות וקשישות במצבים אינטימיים של הפשלת בגדים, תוך תיעוד איבריהן המוצנעים החשופים, ובעת שהן עושות את צרכיהן, זאת ללא ידיעתן או הסכמתן, לצורך סיפוק דחפים מיניים חולניים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשמים רכשו מצלמות, הציבו אותן במועדון בתל אביב ובמסיבה ב"חוות רונית" בגעש ובהמשך לכך, במספר רב של הזדמנויות, הגיעו לחוף אכדיה בהרצליה וכשהם מתחזים לעובדי נקיון, הציבו שתי מצלמות נסתרות בשני תאי שירותים, מוסוות בתוך פח אשפה הנמצא בכל אחד מהתאים, אשר צילמו את הנשים כשהן בעירום.

הנאשמים שוחחו בינהם בהתכתבויות ואטסאפ על הסרטונים שצילמו, בין היתר כך: "רגלים שלא נגמרות", "אחייי אי אפשר אני לא עומד בקצב", "אני לא מספיק לצאת בום 30 בחורות".

לאחר מכן, העבירו הנאשמים את הצילומים למחשבם האישי וצפו בהם לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, וכן פנו באמצעות המחשב, לאתרי פורנוגרפיה במרשתת, בין היתר לאתרי "פורנוהב" ו"פין או פיס פרודקשיין" והציעו את הצילומים למכירה בתמורה כספית.

בכתב האישום צוין, כי הנאשמים ביצעו "מעשה מגונה בכמאה ארבעים ואחת נשים ושלושה עשר גברים, ללא ידיעתם וללא הסכמתם החופשית. פגעו במזיד בפרטיותם של הנשים והגברים שצולמו על ידם ברשות היחיד, במצבים אינטימיים ובעירום ללא ידיעתם ובניגוד להסכמתם; הכינו את הצילומים לצורכי פרסום, בכך שהציעו אותם למכירה וכן האזינו האזנת סתר אסורה לאנשים ללא היתר כדין".

בנוסף, על פי כתב האישום, קשרו הנאשמים קשר להונות קורבנות תמימים ובמסגרת זו, רכשו כ- 100 יחידות של אוזניות מזויפות הנחזות ככאלה שיוצרו על ידי חברת "אפל", פתחו עמוד בפייסבוק, פרסמו את האוזניות למכירה, נפגשו עם הלקוחות וקיבלו בעבור כ-100 אוזניות מזויפות במרמה סך כולל של 78,000 ש״ח.

בהמשך, סחט נאשם אחד את הנאשם השני באיומים, על מנת להניעו לשלם לו סכומי כסף רבים, וזאת על רקע חשדו כי גונב ממנו כספים שקיבל עבור מכירת האוזניות המזויפות. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות רבות של קבלת דבר במרמה בצוותא, מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, האזנת סתר ועבירות נוספות. נאשם אחד מואשם בנוסף גם בעבירות של סחיטה באיומים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

Back to top button