חדשות הארץמבזקים

איראן עומדת מאחורי קמפיין הפועל להפחיד ולאיים על המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפריז

מערך הסייבר הלאומי ומשרד התרבות והספורט הודיעו היום (חמישי) כי איראן עומדת מאחורי קמפיין השפעה הפועל להפחיד ולאיים על המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפריז.

בתום חקירה, חשף מערך הסייבר הלאומי כי איראן עומדת מאחורי קמפיין השפעה חדש המנסה להטיל פחד על חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפריז. במסגרת זו קבוצת ההאקרים פתחה ערוצים ברשתות חברתיות שבהם פירסמה מידע אישי על חברי המשלחת וכן שלחה מסרוני הפחדה. המערך פועל להסרת הערוצים באמצעות יחידת הסייבר של פרקליטות המדינה.

הקמפיין בוצע תוך ניסיון התחזות לארגון צרפתי בשם GUD. המערך עובד מול הוועד האולימפי הישראלי ואגף הביטחון והחירום במשרד התרבות והספורט בהנחיות הגנה על חברי המשלחת. לדברי גבי פורטנוי ראש מערך הסייבר הלאומי: "איראן מנצלת תחרות ספורטיבית בין-לאומית א-פוליטית בכדי לקדם פעילות טרור דיגיטלי על ישראל ועל זכותה להשתתף בתחרויות אלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: ״שוב אנו נחשפים לניסיונות של ראש הנחש האיראני להלך אימים על ספורטאים וספורטאיות ישראליות ולהפעיל טרור פסיכולוגי בגרוש על המשלחת המדהימה שלנו. אנחנו כאן בפריז ממשיכים בכל הכוח ושום דבר לא יעצור אותנו – הספורטאיות והספורטאים מוכנים ונחושים מאי פעם להביא להישגים ומערך האבטחה שלנו מוכן לכל תרחיש.

אילוסטרציה: מתקפת סייבר (קרדיט: pixabay)

Back to top button