חדשות הארץמבזקים

מד״א: 10 הרוגים בפגיעה ישירה במגרש כדורגל במג׳דל שמס

הערב (שבת) סמוך לשעה 18:19 התקבלו קריאות במוקד החירום 101 של מד"א במרחב ירדן על פגיעה ישירה במגרש כדורגל שהיה מלא בנערים וילדים במועצה אזורית מג'דל שמס.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום בכוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, רכבי תגובה מידית ומסוקים, קבעו את מותם של 10 בני נוער וצעירים, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 19 פצועים, בהם: 6 במצב קשה, 3 במצב בינוני, 4 באורח קל, ו- 6 נפגעי חרדה.

חובש בכיר במד"א עידן אבשלום שהגיע בדקות הראשונות סיפר: "יצאתי מקיבוץ סמוך והגעתי למקום תוך דקות בודדות. ראיתי במגרש הכדורגל המולה גדולה, מראות קשים של פצועים והרוגים, הרס וחפצים שעולים באש. עשינו מיון ראשןני לנפגעים וכוחות גדולים של מד"א הגיעו מיד למקום וכוונו ל-3 המרפאות לשם הגיעו פצועים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפראמדיקים של מד"א אורלי בן סימון ועומרי הוכמן סיפרו: "כשהגענו לישוב כיוונו אותנו להגיע ל-3 מרפאות מקומיות להם הוזרמו פצועים. סייענו לצוותים הרפואים, ייצבנו את מצבם ופינינו את הפצועים לבתי החולים ולמסוקים שנחתו בסביבה."

פראמדיק מד"א פאיז מחמוד תושב המקום שהגיע לטפל בנפגעים סיפר: "יצאתי מיד לאחת המרפאות שאליהם הגיעו פצועים וראיתי המולה גדולה של אנשים, במקביל התחילו להגיע למקום כוחות גדולים של אמבולנסים של מד"א. המרפאה הייתה מלאה בנפגעים, בהם הרוגים ופצועים קשה. העבירו לי פצועים ומיד לקחנו אותם לחבירה עם מסוקים שנחתו בסמוך."

מג׳דל שמס - פגיעה ישירה
צילום: תיעוד מבצעי מד״א

Back to top button