מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: בעל רכב מירושלים זיהה את רכבו נגנב ורץ בעקבותיו

תגובתם המהירה של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים בליל ה-17.7, הובילה למעצרו של הנאשם בגניבת רכב מצפון העיר ירושלים. בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה בירושלים, הוזעקו שוטרי תחנת שפט וערכו פעילות מהירה לאיתור הרכב ומעצר הגנב. בעל הרכב זיהה את הגניבה בזמן אמת, ורץ אחרי הגנב שנמלט עם הרכב הגנוב בנסיעה מהירה.

בתוך זמן קצר, בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, שזיהו את הרכב הגנוב בנסיעה לכיוון מעבר מחנה פליטים שועפאט, חסמו שוטרי תחנת שפט ולוחמי מג"ב את נתיב נסיעתו והובילו לעצירתו. בבדיקת הרכב, התברר כי מדובר ברכב שעל פי החשד נגנב זמן קצר קודם לכן על ידי הנאשם, בן 33, תושב מחנה פליטים שועפאט. הנאשם נעצר על ידי השוטרים, והועבר לחקירה בתחנת שפט.

במסגרת החקירה במשטרה ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש, הגיע הנאשם לפסגת זאב סמוך לחנות לממכר משקאות. באותה העת, למקום הגיע הקורבן אשר החנה את רכבו וירד לקנות בחנות. אז נכנס הנאשם לרכבו של הקורבן, והחל בנסיעה כשהוא בורח מהמקום, עד שנעצר בידי השוטרים זמן קצר לאחר מכן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החקירה, הוארך לבקשת חוקרי המשטרה מעצרו של הנאשם על ידי בית המשפט מעת לעת. בימים האחרונים הושלמה החקירה וגובשה תשתית ראייתית נגד הנאשם. היום (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת תביעות מחוז ירושלים בגין עבירות של גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח. כמו כן, לצד כתב האישום הוגשה גם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

רכב גנוב - ירושלים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button