חדשות הארץמבזקים

בעקבות האסון: משרד הרווחה תגבר את מערך עובדי הרווחה במג'דל שאמס

משרד הרווחה הודיע כי החל מאתמול בערב (שבת) עם היוודע על האסון, הנהלת מחוז חיפה של משרד הרווחה עומדת בקשר רציף בקשר עם מחלקות הרווחה ביישוב מג'דל שאמס ועין קנייא, ומלווה אותם בייעוץ והכוונה. כמו כן תוגברו צוותים של עובדים סוציאליים ממחוז צפון שמלווים את משפחות הילדים שנרצחו ביישוב מגדל שאמס ועין קנייא ובבתי החולים.

היום (ראשון) בשעות בצהריים, תתקיים ביישוב מג'דל שאמס הערכת מצב מחוזית בראשות מנכ"ל משרד הרווחה ינון אהרוני ומנהל מחוז צפון שלמה כהן וכלל הגורמים בשלטון המקומי. משרד הרווחה עומד בקשר עם מרכז חוסן גליל מזרחי שמספק סיוע נפשי לתושבים באשר לצרכים שעולים מצד האוכלוסייה.

גורמי הרווחה ימשיכו ללוות ולתמוך במשפחות ההרוגים והפצועים, ובנוסף נערכים לסייע גם למעגל השני של משפחות הילדים שהיו קרובים לאזור הפגיעה וחווים טראומה ולשאר אנשי היישוב. משרד הרווחה מרכין ראש ומשתתף בצער המשפחות ויעמוד לרשות המועצה המקומית מגדל שאמס בכל צורך שיעלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הרווחה יעקב מרגי: "אני מבקש לשלוח את תנחומיי הכנים ולהשתתף בצערן של משפחות הילדים שנרצחו באסון הכבד ושל היישוב מג'דל שמס והעדה הדרוזית כולה. אמש קיימתי הערכת מצב עם מנכ"ל משרדי ומנהל מחוז צפון, בה הנחנו על תגבור מיידי של צוותי רווחה ועובדים סוציאליים במועצה המקומית מג'דל שאמס, הצוותים נמצאים מאתמול בלילה בשטח ומספקים מענה לכל צורך שהוא. נמשיך ללוות ולתמוך במשפחות השכולות ובתושבי היישוב כולו ונעמוד לרשות המועצה לכל צורך שיעלה".

מנהל מחוז צפון במשרד הרווחה, שלמה כהן: "מאז היוודע על האסון אמש, יצרנו קשר עם כלל מנהלי מחלקות הרווחה ביישוב מג'דל שאמס. עזרנו להם לעשות סדר בכאוס שנוצר, בתחילת האירוע היו מספר נעדרים, העובדים הסוציאליים עזרו לחבר בין המידע הקיים ועזרו למשפחות לאתר את יקיריהן בבתי החולים. מאז אתמול העובדים הסוציאליים לא עוזבים לרגע את משפחות ההרוגים, ומסייעים להם בכל צורך שהוא".

ממשרד הרווחה נמסר : לסיוע ותמיכה ניתן לפנות למוקד 118 של משרד הרווחה והביטחון החברתי.

יעקב מרגי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

Back to top button