מבזקיםפוליטי / מדיני

לצד משפחות החטופים: הציונות הדתית מוחה נגד עסקת שחרור מחבלים

פעילים מארגוני הכרעה ומנוער מפלגת הציונות הדתית קיימו הערב (ראשון) הפגנה בסמוך לכניסה לקריה בתל אביב, בה הם הביעו את התנגדותם לקיום עסקה שתכלול שחרור מחבלים או נסיגה מרצועת עזה ומציר פילדלפי, והבהירו כי מדובר בדבר שיביא לטענתם את סיום המלחמה ופגיעה בביטחון ישראל.

במיצג המחאה שהונח במקום בתחילת הערב, נראו מספר אלונקות עם פצועים והרוגים עליהן, כאשר כוננים של ארגוני הצלה מטפלים בפצועים ובהרוגים. לידם, הונח השלט "מחבל משוחרר יביא טבח אכזר" כמו כן עמדו בקרבתם פעילים עם שלטים המביעים את אותו המסר.

הפעילים שהיו במקום שוחחו עם העוברים והשבים, וכן עם קרובי משפחות חטופים שהפגינו גם הם סמוך לקריה. הם הסבירו את עמדתם ואת הרעיון העומד מאחורי המיצג, לפיו כדי למנוע את הטבח הבא על צה"ל להישאר ברצועת עזה ולסיים את המלחמה עד הניצחון על חמאס, ולהימנע משחרור רוצחים שיחזרו לפעילות טרור כפי שהיה בעסקאות עבר. בנוסף, הם הבהירו כי השבת החטופים היא רצון משותף של כלל עם ישראל, אך הם מתנגדים לעסקה הנוכחית שמשמעותה הפקרת רוב החטופים בעזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנוער מפלגת הציונות הדתית שביצע את המחאה ואת המיצג נמסר: "כדי למנוע את הטבח הבא חייבים לעצור עסקה שתפגע בביטחון מדינת ישראל בעתיד. אומרים לא לנסיגה מציר פילדלפי ומציר נצרים, שמשמעותה הפסקת הלחימה, ולא לשחרור מחבלים. סינוואר שוחרר בעסקה וכולנו ראינו את התוצאה."

מיצג מחאה - עסקת שחרור מחבלים
צילום: אלקנה כהן
מיצג מחאה - עסקת שחרור מחבלים
צילום: אלקנה כהן

Back to top button