מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: שלושה אחים ארבו לשותף עסקי לשעבר וכשיצא מהמסגד חיסלו אותו

בתום חקירה מורכבת של המחוז הצפוני, יוגש כתב אישום נגד חוליית חיסול בת חמישה מעורבים ברצח המנוח נסים חמזה, לאחר ששלושת החשודים המרכזיים נעצרו על ידי יחידת המסתערבים של מג"ב בדירת מסתור סמוך לג'נין.

ב-21 במאי סמוך לשעה 21:30, התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אירוע ירי סמוך למסגד בכפר כנא, במהלכו נורה למוות המנוח נסים חמזה בעת שישב ברכבו. כוחות משטרה רבים של המחוז הצפוני הגיעו לזירה והחלו במלאכת איסוף הראיות, ממצאים ובתום הערכת מצב החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) עמקים במחוז הצפוני.

בתום חקירה סמויה בת חודש וחצי במהלכה נאספה תשתית ראייתית, פשטו ב-6 ביולי מסתערבי החטיבה הטקטית של משמר הגבול על דירת מסתור במרחב העיר ג'נין, בה נעצרו שלושה אחים החשודים ברצח לאחר שהיו בבריחה מיום האירוע וכן נעצרו שני מעורבים נוספים באירוע הרצח. מחומר החקירה עולה כי, בין המנוח לבין אביהם של שלושת האחים (נאשמים) נוצר סכסוך עיסקי על רקע פירוק שותפות עסקית בעקבותיו החליטו האחים לרצוח את המנוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי המשטרה, ביום הרצח, 21/05, הגיעו שלושת האחים ששימשו כחוליית הביצוע של הרצח יחד שני הנאשמים נוספים, שתפקידם היה לעקוב אחר הקורבן בשני רכבים שונים ולהעביר לחוליית החיסול את המידע בזמן אמת אודות מיקומו של הקורבן. לאחר שזוהה הקורבן נכנס למסגד, התכוננה חוליית החיסול לביצוע הרצח, ארבה לו בקרבת מקום ומיד כאשר יצא מהמסגד ועלה לרכבו בוצע הרצח מטווח אפס.

מיד לאחר האירוע נמלטו שלושת האחים לדירת המסתור בשטחי הרשות, שם שהו עד ליום מעצרם. כאמור, בתום חקירה מורכבת של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב עמקים במחוז הצפוני, במהלכה נאספו מאות מצלמות ובוצעו פעולות חקירה רבות, תגיש פרקליטות מחוז צפון כתב אישום כנגד 5 נאשמים תושבי כפר כנא, לבית המשפט המחוזי בנצרת באמצעות עו"ד בני משה ועו"ד לואי עזאם.

חיסול - כפר כנא
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button