מבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך פעם נוספת מעצרו של החשוד ברצח איש השב״ס יוחאי אבני ז״ל

הוארך פעם נוספת מעצרו של החשוד ברצח איש השב״ס יוחאי אבני ז״ל, שהתרחש לפני כשלושה שבועות בישוב גבעון החדשה. החקירה בשב״כ וביחידה המרכזית במחוז ירושלים נמשכת.

במסגרת חקירה של היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים ושב״כ, לפני זמן קצר (שני) הוארך שוב בבית המשפט הצבאי מעצרו של אבראהים מנצור, פלסטיני בשנות העשרים לחייו תושב הכפר בידו, החשוד ברצח יוחאי אבני ז״ל ששירת בשב״ס. מעצרו הוארך ב-10 ימים נוספים עד לתאריך 7.8 בהתאם לצרכי החקירה.

המשטרה מציינת כי במסגרת החקירה נעצר חשוד נוסף, בן 24, תושב בידו קרוב משפחתו של החשוד ברצח, ומידת מעורבותו במקרה מצויה בחקירה בימים אלו. בהמשך היום יובא גם הוא להארכת מעצרו בבית המשפט, זאת לבקשת המשטרה והשב״כ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור ב-8 ביולי אותר יוחאי ז״ל ללא רוח חיים בבית מגוריו בגבעון החדשה, עם פצעי דקירה רבים בגופו. למקום הוזעקו כוחות משטרה של מחוז ירושלים יחד עם גורמי החירום וההצלה. בעקבות המקרה, הוקם צוות חקירה משותף ליחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים ושירות הביטחון הכללי.

יומיים לאחר שאותר יוחאי ז״ל, נעצר החשוד ברצח על ידי לוחמי יחידת הגדעונים (33) של משטרת ישראל, יחד עם יחידה מבצעית של שב״כ ובסיוע כוחות צה״ל. לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה משותפת בשב״כ ובימ״ר ירושלים. חקירת מקרה הרצח במחוז ירושלים של המשטרה ובשב״כ נמשכת, במטרה למצות את הדין עם החשוד בביצוע מעשה הרצח.

זירת רצח - גופת אדם בבית שרוף - גבעון החדשה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button