מבזקים

חופשת המשפחות הפכה לניסיון לחילופי זוגות שהוביל לגירושין

שתי משפחות מהצפון יצאו לאחרונה לחופשה משותפת באחד האיים ביוון ובמהלכה, גילתה לתדהמתה אחת מהנשים בעת שישבה בבריכה ושמרה על ילדיה, כי בעלה ניהל באותה עת בחדרם יחסים אינטימיים עם חברתה הטובה. מי "שגילה" לה את הנעשה מאחורי גבה, היה הבעל של חברתה הטובה שהסביר לה שהמעשה נעשה בידיעתו והגדיל לעשות כשהציע לאישה שחשה נבגדת להשתתף בחילופי הזוגות.

עם חזרתה לארץ, האישה פנתה ל עו"ד גיא אופיר מומחה לדיני משפחה וירושה וביקשה ממנו לפעול במיידי לפתיחת הליכי גירושין. עו"ד אופיר: "האישה נדהמה לגלות שהחופשה שאותה הזמינה במשותף עם חברתה הטובה, נועדה מלכתחילה ובידיעתם של הבעלים, להכשיר את חילופי הזוגות וזאת מבלי שידעה כלל על כך. משגילתה זאת, היא סירבה כמובן לשתף פעולה, מיהרה לקצר את החופשה וחזרה עם ילדיה לארץ".

העו"ד מוסיף: "האישה הפגועה דחתה את הסבריו של הבעל כי מדובר במעשה חד פעמי וכי חשב לכאורה שזה נעשה בהסכמתה מלכתחילה בתיאום עם חברתה. האישה סירבה בתוקף לקבל את התנצלותו והבהירה לו שלעולם לא הייתה מסכימה להשתתף במהלך שכזה ודורשת להתגרש ובכוונתה אף לדרוש משמורת מלאה על שני ילדיהם הקטינים ואת מלוא הכתובה מהבעל בסך שני מיליון שקל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי עו"ד אופיר, "האישה אף סירבה לשוחח ולקבל את התנצלותה גם של חברתה הטובה וכי, התביעה לגירושין תוגש בימים הקרובים במידה ובני הזוג לא יגיעו עוד קודם לכן לסיכום ביניהם שימנע עימות משפטי".

Back to top button