מבזקיםפוליטי / מדיני

אדלשטיין מכנס דיון בועחו"ב על התנהלות המשטרה הצבאית בשדה תימן

ו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, הדועי לפני זמן קצר (שני) כי יכנס מחר דיון דחוף בנושא מעצר הלוחמים והתנהלות הפצ"רית והמשטרה הצבאית, במהלך האירוע במתקן הכליאה שדה תימן. לדיון הדחוף יוזמנו הפצ"רית, האלופה יפעת תומר ירושלמי, קצין משטרה צבאית, תא"ל אביחי מיבר ושאר הגורמים הרלוונטים.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין: "אני לא אתן יד למראות כמו שנראו היום בבסיס בשדה תימן. מצב בו שוטרים צבאיים רעולי פנים נכנסים לפשיטה על בסיס צה"לי, אינו מקובל עליי ולא אסכים שיקרה שנית. חיילנו אינם פושעים והרדיפה הבזויה הזו אחרי לוחמנו אינה מקובלת עליי".

כזכור, השוטרים הצבאים הגיעו לשדה תימן, המשמש מתקן כליאה שלמחבלי חמאס, על מנת לחקור חשד להתעללות חמורה בעצור אשר הוחזק במתקן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוך כך נודע ששרים וחברי כנסת מסיעת עוצמה יהודית, עושים כרגע את דרכם כעת לשדה תימן, בדרישה "לעצור את חרפת מעצרם של חיילי צה"ל במקום." ח"כ סון הר-מלך (עוצמה יהודית) מסרה: "ברגעים אלה אני עושה את דרכי מהכנסת אל מתקן המעצר שדה תימן על מנת לעמוד לצד הלוחמים שלנו, בעקבות התיעודים שמגיעים מהמקום על מעצרים בקרב לוחמינו השומרים על מחבלי הנוח'בה המתועבים."

עוד היא מוסיפה: "כמו שהבטחנו, נגבה את הלוחמים שלנו במלחמה הזאת. לא ייתכן שהפצ"רית הכושלת תשתמש בכוחה נגד חיילנו."

ועדת החוץ והביטחון - יולי אדלשטיין
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button