מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נתניהו במג'דל שמס: תגובתנו בו תבוא והיא תהיה קשה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) במקום האסון במג'דל שמס, יחד עם ר' השב"כ רונן בר. הם קיבלו סקירה מפי ראש מועצת מג'דל שמס דולן אבו סאלח וראש מועצת עין קיניא וואל מוגרבי, במקום הנפילה על האסון הקשה במג׳דל שמס, בו נרצחו 12 ילדים מפגיעת רקטה ששוגרה על ידי ארגון חיזבאללה. כמו כן, נתניהו הניח זר בשם ממשלת ישראל במקום.

נתניהו: "הגענו לכאן היום למג'דל שמס, יחד עם השייח' מואפק טריף וראשי הרשויות של מג'דל שמס ועין קיניא, כדי להביע את ההזדהות העמוקה והזעזוע העמוק ממעשה הזוועה שהתרחש כאן. זה אסון נורא. כמו כל אזרחי ישראל, ואני חייב להגיד לכם, כמו רבים בעולם כולו, אנחנו הזדעזנו עד עומק נפשנו מהקטל הנורא הזה".

"חיזבאללה בגיבוי איראני, שיגרה לכאן טיל איראני, שגדע את חייהם של 12 נשמות טהורות. 12 ילדים וילדות ששיחקו כאן כדורגל ולא הצליחו להגיע לצערנו למיגונית. הלב נקרע מהאסון הכבד. אנחנו מחבקים את המשפחות שעוברות עכשיו סבל בל יתואר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הילדים הללו הם הילדים שלנו, הם הילדים של כולנו. מדינת ישראל לא תעבור ולא יכולה לעבור על כך לסדר היום. תגובתנו בו תבוא, והיא תהיה קשה. לאחינו ואחיותנו, העדה הדרוזית שילמה עד היום מחיר כבד מאוד במלחמה. אני מצדיע לחיילים הגיבורים שמסרו את נפשם למען כולנו. אני אומר לכם: אחים אנחנו. יש לנו ברית חיים, אבל לצערנו זו גם ברית של רגעי שכול ויגון. אנחנו מחבקים אותכם."

לעדה כולה אני אומר: שלא תיפול רוחכם. אל תאבדו תקווה מול מעשי ההתנכלות של ציר הרשע של איראן וחיזבאללה. מדינת ישראל תמשיך לעמוד לצידכם, כאן, ובמרחב כולו, היום מחר ולתמיד. יהי זכרם של הילדים היקרים והמתוקים הללו נצור עימנו לעד".

לאחר מכן, נפגשו נתניהו ובר עם נציגי המשפחות השכולות ושמעו מהם על האובדן הכבד. אל ראש הממשלה התלוו גם ראש הסגל צחי ברוורמן, מנכ"ל משרדו יוסי שלי, מזכירו הצבאי האלוף רומן גופמן, המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל השייח' מואפק טריף, מפקד מחוז צפון בפיקוד העורף אל"מ יהודה לב ושייח' היישוב מג'דל שמס טאהר אבו סאלח.

נתניהו במג'דאל שמס
צילום: קובי גדעון /לע"מ
צילום: קובי גדעון /לע"מ
נתניהו במג'דאל שמס
צילום: קובי גדעון /לע"מ
נתניהו במג'דאל שמס
צילום: קובי גדעון /לע"מ
נתניהו במג'דאל שמס
צילום: קובי גדעון /לע"מ
נתניהו במג'דאל שמס
צילום: קובי גדעון /לע"מ
צילום: עומר מירון / לע״מ

Back to top button