חדשות הארץמבזקים

פרשת שדה תימן – הדיונים של הלוחמים יחלו בשעה 15:30

היום (שלישי) אחר הצהריים, סביב השעה 15:30, ייתקיים דיון להארכת מעצר לתשעת החיילים שנעצרו אתמול בבסיס שדה תימן. הדיון יתקיים בקריה המשפטית בבית ליד, תחת אבטחה מוגברת של כוחות צה"ל.

החשודים, שדחו את האשמות נגדם במהלך הלילה, מואשמים בהתעללות חמורה במחבל נוח׳בה. לפי הדיווחים, החוקרים מחזיקים בראיות משמעותיות, כולל דוחות רפואיים, המעידים על אלימות קשה ואף מעשה סדום שהוביל לאשפוז העציר. חמישה מהחשודים מיוצגים על ידי הסנגוריה הצבאית, בעוד ארבעה אחרים מיוצגים על ידי עמותת "חוננו".

בעקבות האירועים החריגים אתמול, בהם מאות אזרחים פרצו לבסיסי צה"ל, הצבא נערך עם כוחות מתוגברים לאבטחת בסיס בית ליד. הכוחות כוללים מספר פלוגות מיו"ש ולוחמים משלושה גדודים מחטיבות הנח"ל ו-401 של השריון, שהיו אמורים להיכנס לעזה בהמשך השבוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גורמים בצה"ל מתחו ביקורת על תגובת המשטרה למהומות, טוענים כי למרות פניות מוקדמות, לקח למשטרה שעות ארוכות להשתלט על המצב בשדה תימן, ובהמשך לא הגיעו כוחות מספיקים להתמודד עם ההתפרעויות בבית ליד.

הפגנה - שדה תימן - טלי גוטליב
שימוש לפי סעיף 27א׳
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button