מבזקיםמשפטי/פלילי

עיסאוויה: 7 נעצרו בחשד שיידו בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון

בעקבות יידוי בקבוקי תבערה באזור עיסאוויה במהלך השבועות האחרונים על ידי מספר מפגעים, נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. בחלק מהמקרים גרמו החשודים לשריפות שכובו באזור שכונת עיסאוויה ובסמוך אליה.
לא דווח על נפגעים בעקבות המעשים.

במסגרת החקירה במשטרה, התחקו חוקרי ימ״ר ירושלים אחר זהותם של המעורבים. במהלך השבועיים האחרונים עצרו בלשי ימ״ר ירושלים יחד עם לוחמי מג״ב 7 חשודים, תושבי עיסאוויה, בגילאי 13-17, בחשד לביצוע המעשים על רקע לאומני. כלל החשודים נעצרו בבתיהם. שבעת החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. מעצרם הוארך מעת לעת בבימ״ש השלום בירושלים.

עם סיום החקירה במשטרה, הוגשה נגדם אתמול הצהרת תובע לקראת כתב אישום שצפוי נגדם בימים הקרובים על ידי הפרקליטות. כמו כן מעצרם של חמישה מהחשודים, הוארך בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 1.8, ולגבי שניים מהם שמתחת לגיל 14, יוגש כתב אישום במהלך תקופת מעצר בית- שאליו נשלחו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, מוקדם יותר החודש בתום חקירת המשטרה במחוז ירושלים, הוגש כתב אישום נגד נאשם בן 17 תושב עיסאוויה, לאחר שיידה בקבוקי תבערה לעבר שטח פתוח באזור אוניברסיטת הר הצופים ובסיס עופרית בירושלים בחודש שעבר, וגרם בכך לנזק ולשריפה גדולה במקום.

לאחר שנעצר בתחילת החודש על ידי בלשי ימ״ר ירושלים יחד עם לוחמי מג״ב, הושלמה חקירתו, התבססה נגדו תשתית ראייתית לביצוע המעשה על רקע לאומני, והוגש נגדו לאחרונה כתב האישום על ידי הפרקליטות.

עיסאוויה - מעצר - מעצרים - חשודים
צילום: דוברות המשטרה
עיסאוויה - מעצר - מעצרים - חשודים
צילום: דוברות המשטרה
עיסאוויה - מעצר - מעצרים - חשודים
צילום: דוברות המשטרה
עיסאוויה - מעצר - מעצרים - חשודים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button