מבזקיםמשפטי/פלילי

8,200 ש"ח, מחשבים ניידים ותכשיטים: חשוד בגניבה נעצר בתום מרדף

לפני שבועיים (19.7) בלשי משטרת גבעתיים ערכו פעילות יזומה בלילה שבמהלכה הבחינו ברכב חשוד שעורר את חשדם בכביש איילון, סמוך למחלף הסירה בכביש 2. הבלשים כרזו לרכב לעצור אך הוא לא נשמע להוראתם והמשיך בנסיעה פרועה שסיכנה את כלל משתמשי הדרך, תוך פריצת שלושה מחסומי משטרה.

כוחות המשטרה, חתרו למגע והמשיכו בפריסת מחסומים תוך סריקות שמבהלכן, בלשים איתרו את הרכב החשוד בנסיעה וחסמו אותו בכיכר סמוך לחדרה. השוטרים עצרו את החשוד, בן 53, תושב כרמיאל. החשוד הובא לחקירה בתחנת גבעתיים שבסיומה נכלא. החשוד נהג ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה ובחיפוש ברכבו של החשוד השוטרים תפסו רכוש רב החשוד כגנוב, כגון: כסף, תכשיטים ומחשבים.

על פי החקירה שנוהלה בידי חוקרי משטרת גבעתיים, החשוד פרץ לשתי דירות בצפון ת"א ברחוב יוחנן הורקנוס ושמעון התרסי בתאריך 19/7/24 ולכן נמלט מהשוטרים שדלקו אחריו. החשוד גנב מהדירות רכוש רב כגון: 2 מחשבים ניידים, מטענים, מנורה חכמה, תיק, כסף מזומן בסך 8,200 ש"ח, 400 יורו, שרשראות זהב, צמיד יהלומים, 6 שרשראות, עשרות עגילים ובגדי לבוש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, שוטרי תחנת גבעתיים זימנו את שני בעלי הדירות והחזירו להם את החפצים שנגנבו. עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין התפרצות למגורים, החזקת מכשירי פריצה, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם והפרעת שוטר במילוי תפקידו וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מזומן
צילום: דוברות המשטרה
גניבה - רכוש
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button