מבזקיםפוליטי / מדיני

בסיוע ישראל: 148 חולים עזתים יצאו לטיפול רפואי באיחוד האמירויות

בהתאם להנחיית הדרג המדיני, יצאו היום (שלישי) 148 חולים ומלווים עזתים לקבלת טיפול רפואי באיחוד האמירויות, דרך מעבר כרם שלום ונמל התעופה הבינלאומי ע"ש אילון ואסף רמון. המבצע להוצאת החולים בוצע בהובלת איחוד האמירויות בשיתוף עם ישראל וארגון הבריאות העולמי (WHO).

הוצאת החולים התבצעה לאחר אבחון ובידוק ביטחוני מוקפד במעבר כרם שלום ונמל התעופה רמון. נדגיש כי מדובר בצעד הומניטרי המתווסף למאמצים שמובילה מדינת ישראל יחד עם איחוד האמירויות במסגרת העמקת היחסים בין המדינות וכחלק מהסכמי אברהם.

זהו צעד הומניטארי-רפואי נוסף שמאפשרת מדינת ישראל במסגרת המדיניות ההומניטארית ברצועת עזה תוך כדי המלחמה. לצד הוצאת החולים, פעלה מדינת ישראל מאז תחילת המלחמה על מנת לאפשר ולהקל על הקמתם של 14 בתי חולים שדה ברצועת עזה, בהם בית חולים שדה מתקדם שהוקם ע״י איחוד האמירויות וסיפק עד כה שירותים רפואיים מצילי חיים לעשרות אלפי עזתים, זאת לצד הכנסת 2,506 משאיות המכילות 25,700 טונות של תרופות וציוד רפואי לרצועת עזה שחולקו לאוכלוסייה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדינת ישראל הודתה לאיחוד האמירויות על הובלת המבצע ההומניטארי החשוב, כמו גם לכלל המאמצים ההומניטאריים שמקדמת איחוד האמירויות ברצועת עזה בתיאום עם ישראל מאז תחילת המלחמה ברצועת עזה.

יציאת חולים עזתים
צילום: דובר צה"ל
יציאת חולים עזתים
צילום: דובר צה"ל
יציאת חולים עזתים
צילום: דובר צה"ל

Back to top button