מבזקיםמשפטי/פלילי

סכסוך על השימוש בדרך בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים, הסתיים בדקירה

ב-25 ביולי בשעות הערב, התקבל דיווח למשטרה על פציעתו של אדם והגעתו לקבלת טיפול רפואי. מיד עם קבלת הדיווח, ביצעו שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים בירור ראשוני, ממנו עלה כי מדובר במקרה אלימות שהתרחש בסמוך לצומת הגבעה הצרפתית בירושלים.

במסגרת חקירה שנפתחה בתחנת המשטרה לב הבירה, ופעולות טכנולוגיות שונות שביצעו במקביל תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים, הצליחו תצפיתני המשל"ט להתחקות אחר הרכב בו נהג החשוד במעשה. בתוך כך, פעלו חוקרי ובלשי לב הבירה לאיתורו ומעצרו של החשוד.

אמש (שלישי), הוביל שיתוף פעולה זה בין יחידות המשטרה בירושלים, לאיתורו של הרכב המעורב ולמעצרו של החשוד (43, מזרח ירושלים) לחקירה. על פי החשד, באותו הערב נתגלע כאמור סכסוך בין המעורבים במהלך השימוש בדרך, סמוך לצומת הגבעה הצרפתית. בשלב מסוים על פי החשד, יצא החשוד מרכבו כשבידו כלי חד, ותקף באמצעותו את הקורבן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה מהתקיפה נגרמו חבלות משמעותיות בגופו ובראשו של הקורבן, ובעקבותיהן נזקק לטיפול רפואי בבית חולים. הבוקר (רביעי), הובא החשוד שנעצר על ידי המשטרה בפני בית משפט, שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו בחמישה ימים נוספים, עד לתאריך 4.8.24. חקירת המשטרה נמשכת.

אירוע אלימות - חיפה - לילה
צילום: דוברות הצלה

Back to top button