מבזקיםתנועה ותחבורה

התראות על אירוע המוני וניווט בנעילת מסך: הפיצ'רים החדשים של Waze

האפליקציה המובילה בתחום הניווט, Waze, המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, משיקה היום (רביעי) סדרת פיצ'רים חדשים. בין החידושים: הוספת התראות על מצלמות רמזור, נתיבי תחבורה ציבורית, אי חגירת חגורת בטיחות ושימוש בסלולר בזמן הנהיגה. בנוסף, Waze משיקה פיצ'ר להמשך ניווט גם בזמן נעילת מסך והתראות על אירועים המוניים במסלול הנסיעה.

התראות מצלמה חדשות
ערים ברחבי העולם מוסיפות מצלמות כדי לאכוף הגבלת מהירות או נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית. כדי להעלות את המודעות בדרך ולסייע בציות לחוקים המקומיים, Waze מוסיפה התראות על סוגי מצלמות חדשים במהלך הנסיעה. התראות אלו מתווספות על ידי חברי קהילת Waze, המשתמשים במידע על מסלול הנסיעה יחד עם נתונים זמינים לציבור מהרשויות המקומיות כדי לעדכן את המפה.

לדוגמה, התראה על מצלמה מהירות קרובה, מעבר באור אדום, שימוש שגוי בנתיבי תחבורה ציבורית, אי חגירת חגורת בטיחות או שימוש בסלולר בזמן נהיגה. התראות אלו משמשות כתזכורת לגבי חוקי התנועה של אזור ולביצוע כל ההתאמות הנדרשות בהתאם. סוגי מצלמות החדשים ב-Waze מתפרסמים כעת ברחבי העולם באנדרואיד וב-iOS.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשך ניווט בזמן נעילת מסך
לניווט בצורה נוחה יותר, נהגי Waze יכולים כעת לקבל הנחיות ניווט, כגון הנחיות פנייה אחר פנייה, עדכוני תנועה בזמן אמת או התראות על סכנות, בזמן שהמסך נעול בצורה מאובטחת. Waze צפויה לשחרר החודש את פיצ'ר הניווט בזמן נעילת מסך ברחבי העולם באנדרואיד, וב-iOS בסתיו הקרוב.

התראות על אירועים המוניים
אירועים כמו מצעדים, הופעות ענק ואירועי ספורט הם מהנים, אבל גם עלולים לגרום לעומסים בכבישים. עם הפיצ'ר החדשה של אירועי תנועה של Waze, תקבלו תובנות לגבי ההשפעה של האירועים על התנועה במסלול הנסיעה. התראה רלוונטית למסלול הנסיעה הקבוע תתקבל ברגע שהאירוע מתחיל וכמו כן, יוצגו פרטים כגון סיבת האירוע, סגירת כבישים ותנאי התנועה בזמן אמת.

בנוסף, יהיה ניתן לעזור לחברים ולמשפחה עם שיתוף הפרטים בקלות לתכנון נסיעה אפקטיבי יותר. פיצ'ר אירועי התנועה החדש מושקת כעת ברחבי העולם ב-Android וב-iOS.

ווייז
באדיבות Waze
ווייז
באדיבות Waze
ווייז
באדיבות Waze

Back to top button