מבזקיםפוליטי / מדיני

הרצוג בישיבת שעלבים: ״האויבים מנסים לפלג, אנחנו חייבים לנצח״

נשיא המדינה יצחק הרצוג השתתף הערב (רביעי) בטקס האזכרה לשמונת נופלי אסון הנמ"רה ברפיח שנערך בישיבת שעלבים. ״ווסים, איתי, אליהו משה, עז ישעיה, אור, סטניסלב, יקיר יעקב ושלום מנחם. שמונה נפשות אמיצות, כל אחת מפינה אחרת של ארצנו והיה מאוד מרגש לשבת בשיחה עם משפחותיהם קודם״, פתח הרצוג את דבריו.

״מספסלי בית המדרש הזה ומחוצה לו, מאורחות חיים שונים, מאמונות שונות, תפישות עולם שונות, דתות שונות וכולם מאוחדים באהבתם לארץ ולעם ובנכונותם להגן עלינו. אנחנו חייבים לזכור שאויבינו מבקשים להשמיד אותנו, את העם היהודי, את החברה הישראלית כולה, את מדינת ישראל על כל גווניה ופניה, וכחלק מכך – להשמיד את המרקם הישראלי הנדיר כל כך״, הוסיף.

עוד אמר כי ״אויבינו תוקפים אותנו שוב ושוב מכל עבר, וכוחותינו משיבים מלחמה שערה. מקרוב ומרחוק אויבינו מבינים היטב, ואפילו יותר, שנגן על אזרחינו בכל זמן, בכל מקום ובכל דרך. לא חפצנו במלחמה ולא נחפוץ במלחמה, אבל אנחנו חייבים להיות ערוכים – גם בעורף. המערכה לא הסתיימה. האתגרים הביטחוניים ימשיכו להגיע מחזיתות שונות, ולכן אני קורא מכאן לאזרחי ישראל – לגלות אחריות ועירנות, ולהישמע להוראות ולהנחיות״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״לא פחות חשוב – אני קורא לכולנו, ובמיוחד לנבחרי הציבור שלנו – לשמור על הלכידות והאחווה הישראלית. זו לא העת – ללכת על הראש אחד של השני. די עם קמפיינים וסיסמאות, די עם השנאה. אפשר קצת להתאפק. האויבים שלנו תוקפים באופן ישיר את הלכידות שלנו ומנסים לקטב ולפלג אותנו באינספור דרכים – וגם בקרב הזה – אנחנו מוכרחים לנצח״, אמר לסיום.

יצחק הרצוג
צילום: אבי כנר

Back to top button