מבזקיםמשפטי/פלילי

19 שוהים בלתי חוקיים נעצרו באתרי בנייה במהלך השבוע

שוטרי מרחב ירקון במחוז ת"א ביצעו השבוע (29.7) בשת"פ עם צוותי בט״פ, ומתנדבי כיתות כוננות, פעילות מוגברת בעסקים, אתרי שיפוץ דירות ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להעסקת או הלנת שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור. במהלך הפעילות נעצרו 19 שב"חים ומעסיקים לחקירה.

במסגרת פעילות אכיפה שביצעה תחנת גלילות בעסקים במתחם סינמה סיטי גלילות, בקניון שבעת הכוכבים, ובאתר בנייה רחוב המגינים הרצליה, עצרו השוטרים לחקירה 10 תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה, כשחלקם אף החזיקו בתיעוד מזויף ואת מעסיקם.

במסגרת פעילות אכיפה שביצעה תחנת ת"א צפון בדירות בשיפוצים ברחוב מוטה גור, קהילת ורשה, הדף היומי עצרו השוטרים לחקירה חמש תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה ואת מעסיקיהם. בשלב זה נמשכת החקירה בעניין המעסיקים ונבחנת אכיפה מנהלית לסגירת העסקים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר: ״קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית״.

מעצר - שב״חים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button