מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 25 משבט אבו קרינאת מואשם בסחיטה באיומים והטרדה מינית

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד יוסף אבו קרינאת, בן 25 משבט אבו קרינאת, בגין סחיטה באיומים, הטרדה מינית והטרדה באמצעות מתקן בזק, מעשה מגונה ועוד. כתב האישום מייחס לנאשם שליחת הודעות בווטסאפ בעלות אופי מיני ל-5 נשים שלא הכיר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום פלילי, נהג הנאשם לשלוח למתלוננות הודעות רבות בשפה הערבית, אשר כללו הצעות ותמונות בעלות אופי מיני, וכן הפצרות להיפגש עמו. בנוסף, הנאשם סחט באיומים אחת מהמתלוננות, כשאיים לפרסם סרטונים אישיים שלה אם לא תסכים להיפגש עמו בבאר-שבע.

במהלך ההתכתבות עם מתלוננת אחרת, כאשר בעלה של המתלוננת ניסָה לדלות מידע אודות הנאשם, הוא איים על בעלה במענה להודעה ששלח לו. החל משנת 2021 שלח הנאשם הודעות מיניות מרובות למתלוננת נוספת והתקשר אליה פעמים רבות תוך התעלמות מבקשות המתלוננת להפסיק את ההתקשרויות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות כי "הנאשם השיג את מספרי הטלפון של המתלוננות, כולן נשים נשואות מהמגזר הבדואי, ובאופן שיטתי וסדרתי הטריד אותן מינית… והגדיל לעשות בכך שדרש מהן להיפגש עימו תחת איום שיפיץ תמונות עירום בטענה שהן המצולמות ובכך יפגע בשמן הטוב ואף יעמיד אותן בפני סיכון ממשי״.

״הנאשם הסתתר מאחורי הפלטפורמה המקוונת ופעל בצורה מתוחכמת, תוך שימוש בכרטיסי סים שונים, ולא חדל ממעשיו למרות בקשות המתלוננות וניסיונן לחסום אותו." הפרקליטות ציינה כי מעשיו מלמדים על אובססיביות ועל מסוכנות ממשית״, הוסיפה הפרקליטות.

Back to top button