חדשות הארץמבזקים

נתניהו בתום הערכת מצב בפיקוד העורף: "ישראל נמצאת במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (ה'), 01 באוגוסט 2024, כ"ו בתמוז תשפ"ד, הערכת מצב מעמיקה על פעילות פיקוד העורף מפרוץ המלחמה עד כה, יחד עם שר הפנים משה ארבל. את הסקירה נתנו מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא וראש רשות החירום הלאומית תא"ל (במיל') יורם לרדו.

ראש הממשלה נתניהו בתום הדיון: "אני מסיים עכשיו ביקור בפיקוד העורף. האלוף, אני מתרשם מהעבודה החשובה שנעשתה עד כה. זה כמובן מההיערכות שלנו לבאות. ישראל נמצאת במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש – הן בהגנה והן בהתקפה. אנחנו נגבה מחיר כבד מאוד על כל מעשה תוקפנות נגדנו מכל זירה שהיא. לאחר שחיסלנו שלשום את רמטכ"ל חיזבאללה מוחסן, היום הגיע האימות הסופי לחיסולו של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף. דף היה אחראי לטבח הנורא של השבעה באוקטובר וגם לפיגועים רצחניים רבים נגד אזרחי ישראל. הוא היה המבוקש מספר אחד של ישראל במשך שנים. החיסול שלו מקבע עיקרון פשוט שקבענו – מי שפוגע בנו אנחנו פוגעים בו".

בדיון השתתפו גם ר' המל"ל צחי הנגבי, ר' הסגל צחי ברוורמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף רומן גופמן, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ, רמ"ט פיקוד העורף תא"ל לירון דונל, קצין אג"ם פיקוד העורף אל"ם חי רקח, רמ"ח אוכלוסיה אל״ם שרית גרשקוביץ, רמ״ח מיגון אל״ם יניב וולפר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ
נתניהו בהערכת מצב בפיקוד העורף- חרבות ברזל
צילום: מעיין טואף /לע"מ
נתניהו בהערכת מצב בפיקוד העורף- חרבות ברזל
צילום: מעיין טואף /לע"מ

Back to top button