מבזקיםמשפטי/פלילי

לאור פעילות המשטרה – ירידה של כ-21% בגניבות רכבים השנה

יחידת אתגר בלהב 433 סיימה את חקירתה בפרשיית גניבות רכבים והשבוע הוגש נגד ראש הכנופיה, תושב חברון, כתב אישום המכיל עשרות אירועי גניבות רכבים ממרכז הארץ, לצד בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כל זאת כחלק מהפעילות המבצעית והמודיעינית הממוקדת של יחידת אתגר בלהב 433, שהובילה השנה לירידה של מעל 21% בגניבות הרכבים בשטחי ישראל ואחוז הגניבות מסך הרכבים שעל הכביש רק הולך ופוחת.

כחלק מפעילות מבצעית ומודיעינית ממוקדת, נגד גניבות רכבים משטחי ישראל לשטחי הרשות הפלסטינית, פעלו בחודש האחרון לוחמי יחידת אתגר בלהב 433 נגד כנופיית גנבי רכבים שנגנבו ממרכז הארץ. מהחקירה עולה כי מספר חשודים, תושבי מזרח ירושלים ושוהים בלתי חוקיים בישראל, קשרו קשר לגניבות הרכבים ממרכז הארץ והעברתם לשטחי הרשות הפלסטינית.

עוד עולה מהחקירה, כי החשוד המרכזי שעמד בראש הכנופיה, קשר קשר עם החשודים האחרים כשתפקידו בכנופיה היה להניע את הרכבים הגנובים ולאחר מכן, להעביר אותם לידי החשודים האחרים, שנהגו ברכבים עד הגעתם לשטחים. במהלך החודש האחרון נעצרו מעת לעת חברי הכנופיה, מעצרם הוארך מעת לעת ויחידת התביעות בלהב 433 הגישה נגדם כתבי אישום ובקשות מעצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בטווח הזמן הזה, נעצר גם ראש הכנופיה, תושב חברון. מעצרו הוארך מעת לעת והשבוע יחידת התביעות בלהב 433 הגישה גם נגדו כתב אישום המכיל 19 אישומים בגין גניבות רכבים ממרכז הארץ. זאת לצד בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מצורף בזאת תיעוד בו ניתן לראות גניבה של אחד הרכבים ובהמשך, ניתן לראות גניבה של רכב נוסף ואת החשוד פוסע לאחר שהניע את הרכב הגנוב והעבירו לידי חשוד אחר.

צילום: דוברות המשטרה
גניבת רכב
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button