מבזקיםפוליטי / מדיני

פרשת הדגל הטורקי: השר כ"ץ זימן את סגן השגריר הטורקי לשיחת נזיפה

שר החוץ ישראל כ"ץ הורה לזמן את סגן השגריר הטורקי בישראל לשיחת נזיפה חמורה, בעקבות הורדת הדגל הטורקי לחצי התורן בשגרירות טורקיה בישראל, על רקע חיסולו של איסמעיל הנייה מנהיג ארגון הטרור חמאס.

שר החוץ כ"ץ: "ישראל לא תקבל ביטויים של השתתפות באבל כלפי רוצח כמו איסמעיל הנייה, שעמד בראש ארגון הטרור חמאס שביצע את מעשי האונס והרצח ב-7 לאוקטובר ואף נשא עם חבריו תפילת הודיה ואיחל הצלחה לרוצחים, על רקע תמונות הזוועה בהם צפה מעל מרקע הטלוויזיה. אם נציגי השגרירות רוצים להתאבל, שייסעו לטורקיה ויתאבלו יחד עם אדונם ארדואן שמחבק את ארגון הטרור חמאס ותומך במעשי הרצח והזוועה שלו", אמר כ"ץ.

בתוך כך, ח״כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), קרא לגרש את השגריר מישראל: ״אני דורש משר החוץ לגרש את השגריר הטורקי בעקבות הורדת הדגל לחצי התורן על מותו של רב-המרצחים איסמעיל הנייה", טען.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלמוג הוסיף: ״הצורר הנאצי ארדואן, ממשיך לתמוך בטרור ולארח אכסניה לחמאס והג'יהאד האיסלאמי. אלו שבשבעה באוקטובר, רצחו שחטו ואנסו אלפי ישראלים ואף הגדיל לעשות ולהכריז על יום אבל לאומי בעקבות מותו של איסמעיל הנייה ולציינו בישראל. מדינת ישראל חייבת לגרש את השגריר הטורקי ולנתק את כל קשרינו עימם, הגיע הזמן שנתחיל לגבות מחירים על תמיכה באויבנו והסתה אנטישמית״.

ישראל כץ
ארכיון. צילום: לע"מ

Back to top button