חדשות הארץמבזקים

משפחת החטוף פרסמה סרטון מזעזע מיום החטיפה, "אין אף אזרח תמים בעזה"

משפחתו של איתן לוי ז"ל שנחטף ב-7 באוקטובר 2023 לרצועת עזה ונרצח על ידי מחבלים פרסמה היום (שבת) תיעוד קשה מאוד לצפייה מיום חטיפתו. בתיעוד נראה איתן ז"ל בתא מטען של רכב ובהמשך גופתו מוטלת על הקרקע והמונים מתעללים בה באכזריות.

החטוף איתן לוי ז"ל
החטוף איתן לוי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

"עם המון כאב ובעיקר חששות לחשוף את הטראומה שעברנו. החלטנו לשתף ולהוציא החוצה את סרטון חטיפתו והלינץ' שביצעו באיתן", נכתב בסטורי המצורף לתיעוד שפורסם.

המשפחה הוסיפה כי "זו ההוכחה שאין אף אזרח תמים בעזה. 43 שבועות שאנחנו חיים בסבל שאין לתאר. 115 חטופים שנותרו מאחור. זה הזמן להחזיר את כולם הביתה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איתן ז"ל, נהג מונית בן 53 תושב בת ים, יצא ביום שבת ה-7 באוקטובר 2023 מראשון לציון לקיבוץ בארי כדי להסיע מכרה שלו. במשך חודשיים משפחתו הייתה בחוסר ודאות מוחלט אך משפחתו התבשרה על הירצחו בדצמבר בעקבות מידע מודיעיני. באותו היום בסביבות השעה 07:00, לאחר שהתחילו מטחי הרקטות לעבר העוטף, איתן ז"ל התקשר לבני משפחתו לעדכן אותם וזמן קצר לאחר מכן שחר בנו שמע קולות של מאבק, יריות ופיצוצים. כאמור ב-8 בדצמבר 2023 הודיעו למשפחתו כי איתן נרצח וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס.

סטורי של משפחת החטוף איתן לוי ז"ל
הסטורי של משפחת החטוף איתן לוי ז"ל. צילום מסך אינסטגרם
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button