מבזקיםספורט

איזה אלוף! הגולש תום ראובני זכה במדליית זהב בגלישת רוח

תום ראובני, בן 24, בוגר מועדון השייט והגלישה בני הרצליה, זכה היום (שבת) במדליית זהב בגלישת רוח במשחקים האולימפיים בפריז.

תום התחיל את דרכו במועדון בגיל 10 ובדרך הביא שלל הישגים, בהם: אלוף עולם בדגם rsx, מקום 4 בשבוע האולימפי בפלמה דה מיורקה בדגם IQ FOIL , מקום 4 באליפות עולם באיטליה ומס רב של אליפויות ישראל. את תום מאמן גל פרידמן, אלוף אולימפי בעצמו, שזכה במדליית זהב באולימפיאדת אתונה, בשנת 2004.

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, בירך את תום ואמר: "כבוד גדול לעיר הרצליה ולעמותת 'בני הרצליה' על ההישג האדיר של תום. איזה כיף שיש גם סיבה לשמוח בימים אלה. אנו גאים בתום ומחכים לחגוג איתו ביחד כשיחזור לארץ."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן ראש העיר, מחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "התרגשות גדולה היום בהרצליה! תום מתאמן ומייצג אותנו בכבוד כבר שנים בבני הרצליה וכיו"ר העמותה, אני חש גאווה גדולה ושמחה עצומה. גאים בך תום!".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מברך את השייט תום ראובני שהוכיח שהוא אלוף תרתי משמע וזכה במדליית זהב במשחקים האולימפיים בפריז. ‏בימים של מלחמה, אין יותר מרגש מלשמוע את ההמנון הלאומי על אדמת פריז. תום, מדינה שלמה גאה בך!"

הגולש תום ראובני
הגולש תום ראובני. צילום: עודד קרני
הגולש תום ראובני
הגולש תום ראובני. צילום: רועי כפיר

Back to top button