מבזקיםפוליטי / מדיני

לשכת רה״מ: ״נתניהו הסכים למתווה, חמאס מנסה להכניס עשרות שינויים״

לאחר חזרת משלחת המו"מ מקהיר, לשכת ראש הממשלה הערב (שבת) כי ״ההדלפות והתדרוכים השקריים של גורמים עלומים בתקשורת מייצרים לציבור מצג-שווא. בעוד שראש הממשלה נתניהו הסכים למתווה, חמאס מנסה להכניס עשרות שינויים שמבטלים את המתווה הלכה-למעשה״.

עוד הוסיפו: ״חמאס ממשיך לדרוש את סיום המלחמה, שחרור מספר מזערי של חטופים, את היכולת להציף את עזה באמצעי-לחימה, להשתלט עליה מחדש, ולחזור על זוועות השבעה באוקטובר. רה״מ מוכן ללכת כברת דרך ארוכה לשחרור החטופים שיקרים לו, תוך שמירה על ביטחון ישראל״.

לשכת ראש הממשלה טוענים כי נתניהו לא הוסיף דבר למתווה הנוכחי וממשיך לדבוק בתנאים הבסיסיים לביטחון ישראל, בהתאם לאותו מתווה: מקסום שחרור החטופים החיים, שליטה בציר פילדלפי, ומניעת מעבר מחבלים ואמל״ח לצפון הרצועה. ״מי שמציע להיכנע לדרישות חמאס כדי לקבל מחיאות כפיים באולפנים, פוגע בסיכויים לשחרור החטופים ומוביל בחזרה למציאות של השישה באוקטובר״, הוסיפו בלשכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד אמר: ״ראש הממשלה ממשיך לעכב את העסקה להשבת החטופים, רק מסיבות פוליטיות. על ראשי מערכת הביטחון לצאת ולומר לציבור את האמת- אם ממשלת ישראל ויתרה על החטופים, שתהיה ישרה עם המשפחות ותפסיק לשחק משחקי״.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן התקיפה בתימן בבור חיל האוויר בקריה
ארכיון. צילום: מעיין טועף/לע״מ

Back to top button