מבזקיםספורט

״אתה פנתר!״ – שיחת נשיא המדינה עם הזוכים במדליות האולימפיות

נשיא המדינה יצחק הרצוג התקשר בצאת השבת לברך את השייט תום ראובני על זכייתו במדליית זהב, השייטת שרון קנטור על זכייתה ההיסטורית במדליית כסף, ואת המתעמל ארטיום דולוגופיאט, על זכייתו במדליית כסף באולימפיאדת פריז 2024.

הנשיא אמר לאלוף האולימפי, השייט תום ראובני: ״תום היקר, איזה הישג מדהים! ראיתי את הראיון איתך שאתה מסביר איך חלמת על זה מטוקיו והנה הגשמת את החלום. היית מופלא. ריחפת על פני המים כמו משהו אלוהי. שימחת עם שלם, עם שנמצא במלחמה ועם שמתפלל לחזרת החטופים ודואג להם, והבאת לנו אור גדול. תום השיב לנשיא: ״זה היה הכי חשוב לי וזה גם מה שחשבתי בשייט, שזה הרבה יותר גדול ממני״.

הנשיא חתם את השיחה ואמר לתום: ״הרמת את הדגל שלנו הכי גבוה והבאת להשמעת ההמנון שלנו, התקווה, לראשונה באולימפיאדה הזו בצרפת. תודה לך אתה פשוט מדהים! ברכות חמות בשם כל עם ישראל יקירי״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר מכן, שוחח הנשיא עם השייטת שרון קנטור* ואמר: ״ריחפת על פני המים בצורה מדהימה! איזה יופי. איזה מופלאה – עשית היסטוריה! האישה הראשונה, עם המדליה הראשונה בשייט. הכי מדהימה שיש. כל הכבוד לך ולשחר צוברי הנפלא. התרגשנו מאד שהגעת לדבר הזה ואני רוצה להגיד לך תודה בשם עם שלם שהתרגש מאד״.

שרון השיבה לנשיא: ״תודה לכם, תודה לעם. זה היה פשוט מופלא ואני כל כך שמחה להיות פה״. הנשיא הודה לשרון ואמר: ״זה רגע של אור ברגעים קשים מאד, במלחמה, שמתפללים להחזרת החטופים, נתת לנו אור ותקווה. תודה רבה שרון״.

לבסוף, שוחח הנשיא עם המתעמל ארטיום דולוגופיאט ואמר: ״אתה פנתר! הסתכלתי עלייך וכל כך התרשמתי. כמו אריה מעופף משהו דמיוני, נחיתות מושלמות! זה היה מדהים אני מצדיע לך ואני חושב שאני מדבר בשם כל הציבור הישראלי שמצדיע לך״. הנשיא הוסיף: ״יש לך שקט נפשי דמיוני. אני ממש מברך אותך בשם כל עם ישראל. מדהים, כל הכבוד!״.

תום ראובני, שרון קנטור וארטיום דולגופיאט
צילום מתוך הרשתות החברתיות, בהתאם לסעיף 27א׳

Back to top button