חדשות הארץמבזקים

משפחות החטופים במחאה מחוץ לבתיהם של שר הביטחון גלנט וח״כ דרעי

משפחות החטופים ותומכים רבים בעסקה להשבתם הגיעו הערב (שבת) לבתיהם של שר הביטחון יואב גלנט וח״כ אריה דרעי ודרשו תשובות על אי קידום המו״מ וגרירת הרגליים בשבועות האחרונים. משפחות החטופים ותומכים רבים הגיעו לשער שאול בקריה בתל אביב, מול כיכר החטופים, שם לא התקיים הערב האירוע שתוכנן לנוכח גרירת הרגליים במו״מ. זה הזמן של גלנט ודרעי לקבל החלטה: עסקה או פרישה מהממשלה.

הדס קלדרון, זוגתו לשעבר של עופר קלדרון: ״302 ימים אין לילדים שלי אבא. 302 יום שהילדים שלי לא מקבלים חיבוק, משחק ודאגה מאבא שלהם. תחשבו על הילד שלכם כל לילה. אני משכיבה אותו ואת שלושת אחיו לישון, והם שואלים אותי איפה אבא? ואין לי תשובה. נגמרו לי המילים. האם לך יש תשובה, דרעי? מה אני עונה להם? מתי אבא יחזור? מה אני עונה להם?״.

״אנחנו עדים למציאות אכזרית, בה מטרפדים, שוכחים, מוותרים וקוברים את עופר ואת שאר מאה וחמש עשרה חטופים, קוברים אותם בחיים. קוברים אותם חיים! אם חס וחלילה, אם חלילה, לא יחזרו. תהיה זאת שריטה מדממת לנצח לאורכה ולרוחבה של המדינה״, אמרה בנוסף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חגית חן, אמו של איתי חן הי״ד: ״בעלי רובי ואני היינו בשבוע שעבר בוושינגטון פגשנו את ראש הממשלה, פגשנו את הנשיא ביידן, ישבנו עם שניהם באותו חדר. נאמר לנו שאוטוטו, כבר, עוד קצת יש עסקה שישראל מעבירה את התיקונים האחרונים שלה לחמאס וכבר אנחנו חוזרים הביתה ותכף נתחיל לראות את כולם יוצאים משם מהגיהינום ואז חזרנו הביתה לחיסולים שבעצם משאירים אותנו בתחושה שאין לנו בעצם תקווה לעסקה״.

עוד הוסיפה: ״שהרגו לנו את התקווה לעסקה. אנחנו מבקשים ממך, גלנט, להיות חזק! לעמוד לצידנו, לעזור לנו בגלל שאנחנו לא רואים כבר את הסוף. משפחות החטופים, אנחנו, כבר גמורים לגמרי, אנחנו כבר חיים על אדים.״

אלה בן עמי, בתו של אוהד בן עמי: ״הרב עובדיה יוסף יושב מלמעלה ומתעצב שכבר 302 ימים השליח שלו כאן על פני האדמה, הרב אריה דרעי, לא מביא אותם הביתה ולא דואג למצווה הכי גדולה בתורה. תעשה את זה. זה הזמן. אין לנו זמן אחר״.

״ככל שאנחנו מתעכבים יותר, הם מתים וסובלים יותר. זה לא יכול לקרות יותר. הם חייבים להיות בבית וזאת אחריותך להביא אותם הביתה. אני מכירה אותך, הסתכלת לי בעיניים. אמרת לי שזה הדבר שהכי חשוב. אז קדימה, זה הזמן לממש את זה. זה באמת הדבר הכי חשוב.״

צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים
צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים
צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים

Back to top button