חדשות הארץמבזקים

לשכת סוכני הביטוח: משרד התחבורה חייב לפקח על מחירי טיסות החילוץ

יו"ר ועדת הבריאות בלשכת סוכני הביטוח נחמה גולדווסר, טוענת כי שוק התעופה הפך למעשה לדואופול והנוסעים משלמים את המחיר: "עשרות אלפי ישראלים סובלים בימים אלה מהכפלת העלויות של חופשתם בחו"ל. קיים פער דרמטי בין מה שהחוק מחייב את חברות התעופה להחזיר על ביטול או דחיית טיסה, לבין מה שנוסעים נאלצים לשלם בפועל."

עוד אומרת גולדווסר: "עלות הכרטיסים החדשים, שנכפו על הישראלים לרכוש על מנת לשוב ארצה – יקרים משמעותית, וזאת לצד העלויות הנוספות כאשר רבים מהנוסעים נאלצים לשכור מקום לינה עד לטיסה, אוכל ועוד. שוק התעופה הישראלי הפך למעשה כרגע לדואופול, ובחלק מהיעדים למונופול. אסור לחברות התעופה הישראליות לנצל את המצב ולגזול את הישראלים."

לדברי גולדווסר: "לא ייתכן שטיסת חזור מאתונה תעלה למעלה מ-3200 שקלים. הציבור הישראלי חכם, וידע להעניש את מי שעושק אותו. משרד התחבורה ורשות התחרות צריכים לפקח על מחירי טיסות החילוץ, כפי שהיה בשבועות הראשונים של המלחמה. יש לקבוע את מחיר הטיסה לפי היעד ממנו היא יוצאת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד היא מוסיפה: "בניגוד לתחילת המלחמה באוקטובר ונובמבר בשנה שעברה, חודשי הקיץ הם תקופת שיא בתיירות וגם ככה מחירי המלונות וחדרי האירוח גבוהים מאוד והישראלים שתקועים חייבים לשלם סכומים משמעותיים כדי להאריך את השהייה שלהם".

Back to top button