מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב האישום נגד גננת מנתניה החשודה בכ-60 אירועי אלימות כלפי פעוטות

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד שלי שיינקר (22), סייעת בגן ילדים בנתניה, המואשמת בריבוי מעשי התעללות ותקיפה כלפי הפעוטות בגן. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טל גרשון מפרקליטת מחוז מרכז, שיינקר עבדה כסייעת בכיתת הפעוטות של גן הילדים "הגן השקוף" בנתניה, שבה פעוטות מגיל שבעה חודשים ועד גיל שנה וחצי.

בעקבות חשדות שהתעוררו, נבדק תיעוד מצלמות האבטחה בגן, בהן נראים כ-60 אירועי אלימות שביצעה שיינקר ב-12 פעוטות שונים. מצילומי האבטחה עולה כי במקרים רבים דחפה את הפעוטות, הכתה אותם, סטרה להם, משכה בשערם במקרים רבים והתעלמה מבכיים של הפעוטות. במקרים אחרים בעטה בהם ברגליה, צבטה אותם ותפסה בחוזקה בפניהם.

במקרים רבים אחרים נהגה למשוך או להרים את הפעוטות מידם או זרועם האחת ולהשליך אותם בחוזקה, גם בעת שישנו. בשני מקרים הנאשמת ריססה חומר ניקוי לעבר הפעוטות ובמקרה אחד גררה כיסא ודחפה עימו בחוזקה פעוט שזחל על הרצפה. בגין המתואר, נאשמת שיינקר בריבוי עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפת חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש, התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתשעה מתוך שנים עשר האישומים מיוחסת לשיינקר גם עבירה של התעללות, שהתבטאה בכך שביצעה את מעשי התקיפה המתוארים בכל אישום, בשיטתיות, מתוך עמדת כוח כנגד פעוטות רכים, חסרי אונים שאינם יכולה להגן על עצמם או לבטא במילים את שנעשה בהם, בשעה שהיא זו שהופקדה לשמור על שלומם ומתוך אכזריות, ביזוי או השפלה, כאשר קיים במעשים פוטנציאל לגרימת סבל או נזק וכאשר המעשים נעשו מתוך הטלת מרות, ענישה או הפחדה.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשמת גם בקשת מעצר עד תום ההליכים.

גן ילדים - פעוטון - תינוקות - פעוטות
אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button