מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תושב אום אל פאחם בן 26, גבה מאות אלפי שקלים דמי חסות באיומים

שוטרי תחנת אום אל פאחם במחוז חוף, פתחו בחקירה לפני כחודש ימים לאחר קבלת דיווח בגין חשד לגביית דמי חסות באיומים, כלפי תושב נצרת. זאת לאחר שהנסחט לא עמד בהלוואות אותם לווה מהחשוד והחל להידרש לשלם על ידי כנופיית גובי דמי חסות להחזיר את הכסף, תוך שהם "קונסים" אותו בריביות וסכומים אותם הם גובים ממנו.

עם התקדמות החקירה, עלה כי החשוד באמצעות איומים שונים, החשוד קיבל לידיו מעל 105 אלף ₪ בנוסף לכסף שקיבל מדי שבוע כריבית. שוטרי תחנת אום אל פאחם החלו בפעולות חקירה אינטנסיבית בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובפעילות מאומצת של חוקרי התחנה, הגיעו אל החשוד, בן 26 תושב העיר, ועצרו אותו לחקירה בתחנה ובסיומה נכלא.

מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט והיום (ראשון), עם סיום החקירה, הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד בביצוע מעשיו והוגשה נגדו הצהרת תובע, תוך כוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת כנגד כנופיות וארגוני פשע בכל הכלים העומדים לרשותה, תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה באיומים כנגד האזרח הנורמטיבי אשר מוצא את עצמו נסחט על רקע חוב כספי"

סחיטה באיומים - פרוטקשן
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button