מבזקיםפוליטי / מדיני

מאות מפגינים קוראים לשחרור הלוחמים: "תתביישו, דיי לרדיפת חיילינו"

במקביל לדיון על שחרור חלק מהלוחמים שנעצרו בחשד לפגיעה במחבלי נוחב׳ה מאות הפגינו לפני זמן קצר (ראשון) בכניסה לבית ליד. בין המפגינים גם הזמר אריאל זילבר, הפעיל אליהו יוסיאן, וכן בני משפחות שכולות ולוחמים במילואים.ההפגנה שאורגנה על ידי מטה ״שומרים על החיילים״, התמקדה במאמצים לשחרור הלוחמים שהועמדו לדין.

המפגינים, שנשאו שלטים עם הכיתוב ״פרקליטות מנותקת״, דרשו לשחרר את הלוחמים ולחדול מחקירות נגד חיילים בזמן מלחמה. המוחים ציינו בנוסף כי ״לוחמי המילואים עושים הכל בשביל מדינת ישראל, עוזבים את הבית, את המשפחה ואת העבודה, ומגיע להם לקבל את כל הגיבוי ממדינת ישראל. חייבים להראות שהמדינה עומדת מאחורי הלוחמים שלה ולא פוגעת בהם ומעמידה אותם לדין״.

ממטה ״שומרים על החיילים״ נמסר: ״החלטת הפצ״רית לשלוח רעולי פנים כדי לעצור את לוחמינו הגיבורים ולהעמיד אותם לדין היא פשע בל יתואר. כולנו עומדים מאחורי הלוחמים ונמשיך לגבות אותם עד הניצחון״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיפו מהמטה כי ״עצם ההחלטה לשחרר חמישה לוחמים ללא הגבלות מעיד על חולשת הראיות נגדם. אני מצפים שגם שאר הלוחמים שהדיון בהארכת מעצרם עדיין נמשך ברגעים אלו, ישוחררו לביתם, משפחתם ושירותם הצבאי עוד היום״.

הפגנה בבית ליד - מטה שומרים על החיילים
צילום: מטה שומרים על החיילים
הפגנה בבית ליד - מטה שומרים על החיילים
צילום: מטה שומרים על החיילים
צילום: מטה שומרים על החיילים

Back to top button