מבזקיםפוליטי / מדיני

גוטליב תוקפת את הפצ"רית: מאמינה למחבל מרצח שהיה מ״פ בג׳בלייה

חברת הכנסת טלי גוטליב תוקפת שוב את הפרקליטה הצבאית הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלה (רשת X) ופונה אליה בזעם: "גבירתי הפצ"רית אם לא הייתי סניגורית אז עוד הייתי מאמינה לך בטעות. אבל הייתי, אפילו יותר ממך, קבלי את חרפת מעשייך לעם ישראל וללוחמינו בעת מלחמה!"

גוטליב טוענת כי: "חשד סביר זהו שם קוד משפטי לתלונה של אדם, אלא שבמקרה של מעצר לוחמינו את מאמינה למחבל מרצח שהיה מ״פ בג׳בלייה, ושלקח חלק בטבח ורצח בני ובנות עמינו. העובדה שאת נשענת על דברי המחבל שממשיך לבצע פעולות טרור גם בכלא על דרך הגשת תלונות נגד טובי לוחמינו היא חרפת החרפות והיא כשל ערכי עמוק. עכשיו תראי. מכוער לך ולמי שבזמן מלחמה מחזק את האויב. ומה שאת עושה מחזק את האויב! גם מהותית אין חולק שהמחבל הטרוריסט המרצח שיקר. ואיך אני יודעת? יש לי עיניים לקרוא. קראתי את התחקיר הצבאי הראשוני שם נרשם שאין סימן של פציעה בגוף המרצח, אלא דימום שהיה חשש שהוא תוך בטני. המחבל לא אמר דבר על התעללות מינית! גרסתו הראשונית הייתה שכואב לו הבטן, שהחלים מסרטן האשכים וכי יש לו דימום לא מוסבר".

גוטליב כותבת לסיום: "כשתסתכלי במראה מחר אני מקווה שתהיה לך הענווה לומר טעיתי, אז ורק אז אולי אוכל לחוש כלפייך פחות בוז ותיעוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ועדת החוץ והביטחון - ח"כ טלי גוטליב
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

Back to top button