מבזקיםמשפטי/פלילי

פוענח רצח במגזר הערבי שאירע בכפר קאסם לפני כחודש

חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון פתחו לפני כחודש בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לאירוע ירי בכפר קאסם במהלכו נפצע תושב המקום באורח אנוש ומותו נקבע מאוחר יותר במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה.

מהחקירה המואצת שניהלו חוקרי יל"פ שרון עלה כי קדם לאירוע הירי ויכוח מזדמן בין אחד הנאשמים לקורבן, במהלכו סטר הנאשם על פניו של אח הקורבן שנכח במקום ולאחר שהדבר נודע לבני משפחתם של הקורבן ואחיו, החליטו לנקום.

עם התפתחות החקירה, עלה כי אב המשפחה, בנו ואדם נוסף הגיעו למקום מגורי הנאשמים כשהם חמושים באלות והחלה קטטה שכללה ירי מצד הנאשמים וכתוצאה מכך נפצעו בני משפחת הקורבן. בהמשך הגיע הקורבן לזירה עם רכבו והנאשמים החלו לירות לעברו ומותו נקבע כאמור בהמשך בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרם של השניים, תושבי כפר קאסם בשנות ה- 20 לחייהם הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום (שני) כאמור בהתאם לממצאיה יוגש נגדם על ידי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את יחידת החקירות המיוחדת (יל"פ) של מרחב שרון על פענוח מקצועי של אירוע רצח, תוך מיצוי חקירתי של כלל היחידות והיכולות שברשות המשטרה, אשר הובילו ביצירתיות ונחישות לכליאתם של המעורבים אחר סורג ובריח למען שלום הציבור ובטחונו והדגיש כי מדובר בפענוח נוסף במגזר הממחיש את עוצמתה של המשטרה הפועלת לגילוי האמת ומיצוי הדין.

משטרה - לילה - כפר קאסם
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button