מבזקיםמשפטי/פלילי

מעצרו של תושב ירושלים הוארך בעקבות תקיפת רכב של שר לשעבר

משטרת ישראל עצרה את החשוד המרכזי באלימות וגרימת נזק לרכבו של שר לשעבר במהלך הפרת סדר אלימה בירושלים בחודש שעבר. היום (שני) הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט. בתאריך ה- 30.6 בשעות הערב, פעלה המשטרה במהלך עצרת רבת משתתפים שהתקיימה במרכז ירושלים. בשלב מסוים, החלו התפרעויות שכללו יידוי אבנים וחפצים לעבר כוחות המשטרה ומג"ב שפעלו במקום, הדפו את המתפרעים וביצעו בהמשך מעצרים. עם סיום חקירתם, הועבר התיק בעניינם להחלטת הפרקליטות.

בהמשך אותו הערב באזור רחוב ירמיהו, החלה הפרת סדר נוספת שבמהלכה פורעי חוק תקפו והשליכו חפצים לעבר רכבו של נבחר ציבור לשעבר שחלף במקום. כוחות המשטרה פעלו לפיזורם ולחילוץ הרכב ויושביו, אולם נגרם נזק לרכב עצמו. בעקבות המקרה נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים.

לאחר שבוצעו במשטרה פעולות חקירה שונות בהם ממצאים שנאספו על ידי שוטרי הזיהוי הפלילי, נחשפה זהותו של אחד החשודים המרכזיים במעשה התקיפה והוונדליזם, תושב ירושלים בן 19.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמש, החשוד נעצר על ידי בלשי המשטרה בירושלים לחקירה בגין עבירות של חבלה במזיד ברכב והשתתפות בהתפרעות, ובסיומה נכלא. הבוקר הובא החשוד בפני בית המשפט, שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו ב-3 ימים נוספים, עד לתאריך ה- 7.8.24. חקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות עמו את הדין.

צילום: דוברות המשטרה
מעצר - משטרת ישראל - הפגנה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button