מבזקיםתאונות דרכים

ערב קטלני בדרכים: 4 תאונות אופנוע ברחבי הארץ בשעתיים

גל תאונות אופנוע בשעתיים בלבד: רוכב אופנוע בן 23 נפגע הערב (שלישי) מרכב בשדרות ירושלים ביפו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים במצב קשה עם חבלות בראש ובחזה. חובש רפואת חירום במד"א שגיא הופטמן סיפר: "הגענו למקום וראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש, לאחר שנפגע מרכב. הוא היה מעורפל הכרה, וסבל מחבלות בראש ובחזה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ומתן טיפול תרופתי לכאב. פינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה."

כ- 20 דקות לאחר מכן התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רוכב אופנוע בן 25 שהחליק בשדרות דרך ארץ בחריש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה, במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית.

תאונת אופנוע עצמית נוספת אירעה כחצי שעה אחרי, צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו סיוע רפואי ראשוני לגבר בן 52 ואישה בת 47 שרכבו יחד על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו ונחבלו. הם פונו במצב קל וקל עד בינוני להמשך טיפול בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני זמן קצר דווח על תאונה נוספת, עם מעורבות אופנוע ורכב ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני בזירה לרוכב האופנוע כבן 30, מצבו הוגדר קל.

תאונת אופנוע - לילה
צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונת אופנוע - לילה - איחוד והצלה
צילום: איחוד הצלה סניף פתח תקווה

Back to top button